April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۴۲۷
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
0
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از شناسایی اعضای باند ۲ نفره ایجاد تصادف ساختگی با هدف اخاذی از شهروندان خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
اخاذی از خودرو‌های لوکس با تصادف ساختگی
سرهنگ حمداله رحمتی پور با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح از سوی سرکلانتری یکم پلیس راهور کرج و انتقال مصدوم به بیمارستان، پس از حضور کارشناسان و بررسی آثار و علائم صحنه تصادف و انجام تحقیقات، مشخص شد این تصادف ساختگی و به جهت اخاذی از راننده شکل گرفته که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی و عوامل انتظامی، هر دو متهم دستگیر و به پلیس راهور منتقل شدند.

وی افزود: در ادامه با بررسی بیشتر مشخص شد که متهمان در چند وقت اخیر با ایجاد هشت فقره تصـادف ساختگی و صحنه سازی اقدام به اخاذی از شهروندان کرده اند.

سرهنگ رحمتی پور در خصوص شیوه و شگرد این باند به خبرنگار پلیس گفت: متهمان با شیوه‌هایی خاص در ساعات پیک ترافیک خودرو‌های گران قیمت را طعمه خود قرار داده و به گونه‌ای تصادف را ایجاد می‌کردند که مقصر سوژه باشد و نفر دوم باند با ورود به قضیه و چرب زبانی مالباخته را به سمت پرداخت نقدی خسارت سوق می‌داد.

این مقام انتظامی درخاتمه عنوان کرد: پرونده‌ای در این خصوص تشـکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: