April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۵۲۶
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro ۲۰۲۲ با نمایشگر لمسی ۱۴٫۲ اینچی و رم ۱۶ گیگابایتی در دو نسخه با بدنه‌ی آلومینیومی یا منیزیمی معرفی شد.
هواوی MateBook X Pro ۲۰۲۲ با تراشه‌های AlderLake P و نمایشگر لمسی ۱۴٫۲ اینچ معرفی شد
هواوی، لپ‌تاپ MateBook X Pro را رسماً معرفی کرد. این محصول از جدیدترین تراشه‌های سری Alder Lake P بهره می‌برد و اکنون با بدنه‌ی منیزیمی نیز دردسترس قرار خواهد گرفت که نسبت به مدل استاندارد آلومینیومی آن، ارتقا جذابی محسوب می‌شود. این دستگاه در دو رنگ عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها خاکستری و دیگری آبی است.

میت‌بوک X پرو با رم ۱۶ گیگابایت و حداکثر یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD عرضه می‌شود که برای بیشتر کار‌های اداری گزینه‌ی ایدئالی محسوب می‌شود. این محصول مناسب بار‌های کاری سنگین نیست و به‌دلیل بهره گرفتن از گرافیک Iris Xe اینتل، نمی‌توان بازی‌های گرافیکی را با نرخ‌فریم و سرعت بالا را روی آن اجرا کرد.

به گزارش DigitalTrends، لپ‌تاپ MateBook X Pro هواوی از نمایشگر ۱۴٫۲ اینچی لمسی بهره می‌برد و روشنایی آن حداکثر به ۵۰۰ نیت می‌رسد. این صفحه‌نمایش همچنین از نرخ نوسازی تا ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و ابعاد آن برای کار با برگه‌های اکسل، ویرایش تصاویر و تماشای ویدئو مناسب است. این دستگاه وضوح ۳K را ارائه می‌دهد و به درگاه‌های تاندربولت ۴ و USB C مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به وای‌فای ۶E و بلوتوث ۵٫۲ اشاره کرد. بدنه‌ی سبک و باریک میت‌بوک X پرو درکنار سخت‌افزار مناسب، آن را به دستگاهی کارآمد با قابلیت حمل‌بالا تبدیل کرده است.

میت‌بوک X پرو جدید همچنین از فن دوگانه و سیستم خنک‌کننده بهره می‌برد که به بهبود عملکرد آن کمک خواهد کرد. این دستگاه به ۶ بلندگو و چهار میکروفون مجهز شده است و از ورودی صدای هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند.

هنوز مشخص نیست آیا میت‌بوک X پرو جدید در بازار ایالات متحده نیز عرضه خواهد شد یا خیر. مدل آلومینیومی مجهز به تراشه‌ی Core i۵، ۱۲۴۰P با قیمتی درحدود ۱۳۳۰ دلار عرضه خواهد شد و رده‌بالاترین نسخه‌ی آن با پردازنده‌ی Core i۷، ۱۲۶۰P و بدنه‌ی منیزیمی با برچسب ۱۹۲۲ دلاری دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

 

مشخصات لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2022
پردازنده

تراشه‌های نسل دوازدهم اینتل AlderLake P Core i5 1240P/ Core i7 1260P

 

گرافیک گرافیک یک‌پارچه Intel® Iris® Xe

 

رم ۱۶ گیگابایت

 

ذخیره‌سازی یک ترابایت NVMe PCIe SSD

 

نمایشگر

۱۴٫۲ اینچی لمسی با وضوح ۳۱۲۰ در ۲۰۸۰ پیکسل

 

وزن ۱٫۲۶ کیلوگرم

 

نرخ نوسازی

۹۰ هرتز

صوتی

بلندگوی ۶ گانه به همراه ۴ میکروفون

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: