April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۷۰۰
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
0
اداره کل اعتبارات پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن و قانون حمایت از خانواده را به شعب این بانک سراسر کشور ابلاغ کرد.
بخشنامه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف اجرای ماده ۶۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بخشنامه ۰۱/۹۰۸۱۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ را برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید یا ساخت مسکن به بانک‌های عامل ابلاغ کرد.
بر اساس این بخشنامه، خانوار‌هایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب دو فرزند شده یا می‌شوند، مبلغ ۱.۳۰۰ میلیون ریال، خانوار‌هایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب یک فرزند شده یا می‌شوند، هر خانواده به مبلغ ۱.۱۰۰ میلیون ریال و خانوار‌های دو نفره (زوج و زوجه) مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال دریافت می‌کنند.
پرداخت این تسهیلات بر اساس اعتباری سنجی، اخذ سفته و یا یک ضامن معتبر از متقاضیان با حداکثر مدت بازپرداخت ۱۰ ساله امکان پذیر است.
بر اساس این گزارش، بانک‎های عامل باید استعلام‌های لازم را از سامانه یمات بانک مرکزی دریافت کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: