April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۹۲۵
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
0
معاون وزیر امور خارجه روسیه در سخنانی تایید کرد آمریکا از فناوری‌های پیشرفته برای اهداف تهاجمی خود استفاده می‌کند.
آمریکا از فناوری اطلاعات برای اهداف تهاجمی استفاده می‌کند
آلِگ سیرومولوتوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه، از به رسمیت شناختن آمریکا در ایجاد ارتش فناوری اطلاعات اوکراین خبر داد.

براساس گزارش اسپوتنیک معاون وزیر خارجه روسیه در این خصوص گفت: آمریکا و متحدانش از فناوری اطلاعات برای اهداف تهاجمی استفاده و به ایجاد ارتش فناوری اطلاعات اوکراین برای حمله به زیرساخت‌های روسیه اعتراف می‌کنند.

شایان ذکر است در ماه ژوئن، آندری کروتسکیخ، مدیر بخش امنیت اطلاعات بین‌المللی وزارت امور خارجه روسیه، گفت که گروه‌های هکری از اوکراین و همچنین از آمریکا و گرجستان در حال انجام حملات سایبری علیه سازمان‌های دولتی روسیه و ذخیره سازی داده‌ها هستند. ۲۲ گروه هکر در این عملیات‌های غیرقانونی شرکت دارند، فعال‌ترین آن‌ها ارتش IT اوکراین، GhostClan آمریکا، GNG گرجستان و Squad ۳۰۳ لهستان است.

چندی پیش نیز وزارت امورخارجه روسیه اعلام کرد نیرو‌های ویژه آموزش دیده در آمریکا و ناتو و هکرها، زیرساخت‌های مهم و سامانه‌های حیاتی روسیه را به طور گستره و بی سابقه هدف حمله قرار داده‌اند.

شبکه ان بی سی نیوز در فوریه گزارش داده بود که گزینه‌هایی شامل ایجاد اختلال در ساختار اینترنت، برق و راه آهن روسیه در اختیار جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار گرفته است. بخش امنیت سایبری شرکت مخابرات روسیه «روس تله کام» و وزارت دیجیتال این کشور، رخ دادن حملات سایبری را تائید کرده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: