کد خبر: ۳۸۲۲۶۶
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
0
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت خودرو‌های پژو، تیبا، ساینا، سمند و کوییک از ابتدای هفته تا امروز است.
سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار خودرو
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از ابتدای هفته تا امروز حاکی از کاهش قیمت خودرو‌های پژو است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۳۰۲ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۹۹ میلیون تومان رسیده است و خودرو‌های پژو پارس نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که پژو پارس مدل ۱۴۰۰ از ۳۶۳ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۶۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۳۷۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودرو‌های سمند نیز از ابتدای هفته ارزان شدند به طوری که سمند ef ۷ مدل ۱۳۹۹ از ۳۱۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است.

خودرو‌های تیبا نیز ار جمله خودرو‌هایی بودند که در طول یک هفته ارزان شدند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۲۰۷ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۰۵ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۱۹۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودرو‌های کوییک نیز کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ از ۲۱۰ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده است.

این کاهش قیمت‌ها در بین خودرو‌های ساینا نیز دیده می‌شود به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۲۰۴ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۲۰۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۱۹۶ میلیون تومان در روز شنبه امروز به ۱۹۵ میلیون تومان رسیده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: