کد خبر: ۳۸۲۴۹۵
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
0
شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت مانند گذشته انجام می‌شود، به جز در مواردی که محدودیت احتمالی شبکه‌ای و زیرساختی وجود داشته باشد.
نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت مانند گذشته انجام می‌شود؟
اخیراً برخی از کاربران از پیگیری نشدن درخواست‌های یک‌ساله آن‌ها در زمینه "انتقال خطوط تلفن ثابت به آدرس‌های جدید" به شرکت مخابرات گلایه کرده اند. به طوری که کاربران و مشتریان متعددی معتقدند شرکت مخابرات ایران در پاسخ به این درخواست‌ها اعلام می‌کند که انتقال خط تلفن ثابت از یک مرکز مخابراتی به مرکز دیگر را انجام نمی‌دهد و باید خط جدیدی برای آدرس جدید خریداری شود.

این موضوع در حالی است که پیش از این انتقال خط تلفن ثابت از یک مرکز به مرکز مخابراتی دیگر انجام می‌شد و مخابرات با دریافت هزینه‌ای خط را انتقال می‌داد.

در همین راستا، «داوود زارعیان»، معاون خدمات تجاری و مشتریان مخابرات ایران، اظهار داشت: نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت مانند گذشته صورت گرفته و مشکلی ندارد، جز در مواردی که محدودیت احتمالی شبکه‌ای و زیر ساختی وجود داشته باشد.

وی در خصوص فرآیند نقل وانتقال خطوط تلفن ثابت افزود: «برای تمام مشترکینی که درخواست نقل وانتقال خطوط تلفن ثابت دارند، با مراجعه به مراکز تلفنی مورد نظر و تکمیل فرم مربوطه بررسی‌های فنی انجام می‌شود و در صورتی که امکانات زیرساختی در منطقه مورد نظر وجود داشته باشد در اکثر موارد به طور عادی، انتقال انجام می‌شود.»

زارعیان تصریح کرد: «چالش‌های اصلی در زمینه انتقال از یک منطقه مخابراتی به منطقه دیگر است که نیازمند امکانات زیرساختی و امکانات شبکه‌ای بیشتری است که ممکن است در نقاطی با محدویت امکانات مواجه باشیم. در این موارد نیز استفاده از فناوری‌های جدید ارتباطی مانند سیپ فون و سیپ ترانک در حل چالش‌های پیش رو می‌تواند راه گشا باشد.»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: