کد خبر: ۳۸۲۸۴۵
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
0

سی پی یکی از موارد مهم در بازی کالاف دیوتی موبایل است چرا که به وسیله آن می توانید لوازم و تجهیزات خود را ارتقا دهید. یکی از دلایل مهمی که بسیاری از افراد مایل به خرید سی پی کالاف دیوتی هستند این است که می توانند در برخی از حالت های مختلف بازی و رقابت ها شرکت کنند و به طور کلی پیشرفت بسیاری در بازی خود داشته باشند. در این مطلب به ارائه راهکارهایی برای دریافت سی پی رایگان خواهیم پرداخت.

آموزش گرفتن cp رایگان در کالاف دیوتی موبایل

چگونه سی پی کالاف بگیریم؟

دریافت رایگان سی پی کالاف راه های متفاوتی دارد که می توانید در کنار آن در صورت نیاز به خرید سی پی کالاف دیوتی نیز فکر کنید. زیرا بسیاری از گیمرها به دلیل وقت گیر بودن این روش ها به سراغ خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می روند.

پیش از ارائه راهکارهای دریافت سی پی رایگان ابتدا تعریفی از سی پی و کاربرد آن در پیشرفت و نوع بازی شما خواهیم داشت.

کاربرد سی پی در بازی

سی پی، ارز رایج بازی کالاف است که به وسیله آن می توانید تجهیزات و لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید و یا آن ها را به روز رسانی نمایید. سی پی راهی میانبر برای ایجاد هیجان بیشتر در بازی شماست که با سرعت بخشیدن به پیشرفتتان لذت شما را در بازی دو چندان می کند.

همچنین شما با داشتن سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانید در گردونه شانس نیز شرکت کنید و جوایز گردونه شانس را برنده شوید؛ برای شرکت در گردونه شانس کالاف دیوتی شما باید در کمترین حالت 80 سی پی کالاف داشته باشید.

اگر نمی خواهید برای خرید سی پی کالاف هزینه کنید قطعا روش های زیر بسیار به دردتان خواهد خورد.

قیمت CP

برای تعیین قیمت سی پی بازی کالاف دیوتی، عوامل زیادی تاثیر گذار هستند. یکی از این موارد، حجم بسته انتخاب شده است. با افزایش میزان حجم پک و تعداد سی پی ها، قطعا قیمت بالاتری برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین سایت هایی که شما برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل مراجعه می کنید نیز ممکن است بر میزان قیمت این پک ها موثر باشد.

روش های دریافت سی پی کالاف دیوتی

روش های دریافت سی پی رایگان عبارتند از:

1.  تکمیل ماموریت ها

اولین روشی که می توانید برای دریافت سی پی به کار بگیرید کامل کردن ماموریت های هفتگی و روزانه و سایر چالش های بازی کالاف است. با تکمیل و انجام ماموریت ها سی پی رایگان دریافت خواهید کرد. بسیاری از افراد به صورت کلی این چالش ها و ماموریت ها را بررسی نمی کنند و بدین صورت سی پی ها و جوایز متعلق به خود را از دست خواهند داد. بنابراین شرکت در چالش ها را فراموش نکنید.

آموزش گرفتن cp رایگان در کالاف دیوتی موبایل

2.  غارت تجهیزات

غارت تجهیزات به عنوان پاداش مقداری سی پی را برای شما به همراه خواهد داشت. بنابراین هرچه بیشتر تجهیزات غارت کنید، سی پی بیشتری به دست می آورید.

 

3.  ماموریت های بتل رویال

با شرکت در چالش ها و رقابت های بتل رویال و انجام ماموریت هایی که برای آن در نظر گرفته شده سی پی رایگان به عنوان پاداش به شما تعلق خواهد گرفت.

4.  دنبال ‌کردن شبکه‌های اجتماعی کالاف

در واقع برخی گیمرهای کالاف صفحاتی را در شبکه های اجتماعی باز کرده اند و عنوان کالاف دیوتی را بر روی آنها گذاشته اند. این افراد چالش هایی را به بازیکنان پیشنهاد می کنند و در ازای پیروز شدن در هر یک از آن چالش‌ ها به بازیکنان سی پی رایگان می دهند. برای شرکت در تمامی این چالش ها به اینکه پسورد و یا اطلاعات اکانت بازی خود را در اختیار آنها قرار دهید نیازی نیست.

همچنین در مواردی برخی از شبکه های اجتماعی رسمی کالاف دیوتی، در ازای فالو و لایک به بازیکنان مقداری سی پی رایگان هدیه خواهند داد.

آموزش گرفتن cp رایگان در کالاف دیوتی موبایل

5.  آنلاک کردن  Gun Xp Card

با انلاک کردن این کارت ها مقداری سی پی رایگان به شما تعلق می گیرد.

 

6.  خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل

این آخرین راه برای به دست آوردن سی پی رایگان است. البته همچنان گزینه خرید سی پی کالاف را دارید. اما در این روش در ابتدا باید 800 سی پی برای خرید بتل پس کالاف بپردازید. شاید در ابتدا زیاد به نظر بیاید اما اگر از راه های بالا موفق به دریافت میزان مورد نیاز سی پی خود نشدید این راه نیز می تواند به شما کمک کند.

فراموش نکنید که انجام ماموریت های بتل پست آن مقدار سی پی را که برای خرید آن صرف کردید به شما باز خواهد گرداند. بنابراین ارزش خرید را دارد. اگر نتوانستید میزان سی پی مورد نیاز برای خرید بتل پس را تهیه کنید می توانید به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل فکر کنید. این راه قطعا به شما در دریافت سی پی مداوم از چالش ها کمک خواهد کرد.

سخن پایانی

یکی از کامل ترین بازی ها در سبک اکشن و بتل رویال کالاف دیوتی موبایل است. بازیکنان زیادی این بازی را تجربه می کنند اما همه ی افراد نمی توانند در آن حرفه ای شده و لذت ببرند. یکی از این راه ها افزایش میزان سی پی اکانت از طریق خرید سی پی یا دریافت آن به صورت رایگان است که در این مطلب به طور کامل آن ها را معرفی کردیم.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: