کد خبر: ۳۸۳۰۲۵
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
0
قرارداد گشت‌های تلفیقی تردد در سطح شهر به منظور برخورد با فعالیت غیرمجاز خودروهای مسافربر عبوری و تحقق تبلیغات تاکسی به امضاء رسید.
قرارداد همکاری مد نظر پلیس و تاکسیرانی تهران به امضاء رسید
طی نشستی با حضور سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و مهدی اسماعیل بگی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، قرارداد مشترک همکاری با هدف پیشبرد اهداف مدنظر طرفین، به امضا رسید.

این اقدام با هدف تسهیل و تسریع انجام موضوعات مشترک فی مابین، مد نظر قرار گرفت و در ابتدای آن مهدی اسماعیل بیگی به تشریح اقدام‌های صورت پذیرفته و در دست اجرای این سازمان از قبیل تبدیل نقش در حال ایفا، از تصدیگری به سمت تسهیل‌گری و تنظیم‌گری، اجرای کنترل و نظارت مضاعف و الکترونیکی بر امور، تحقق هر چه بهتر مقوله نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی، عزم مسئولان امر در زمینه تخصیص بیمه تکمیلی رایگان به رانندگان تاکسی، تکمیل داده‌های اطلاعاتی مورد نیاز به منظور بهره برداری به موقع از آن‌ها و … پرداخت.

در ادامه سردار حمیدی رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به وجود موضوعات مشترک فعالیتی موجود نظیر موارد مرتبط به مقوله سرویس مدارس از قبیل ثبت نام و جذب راننده و…، ساماندهی خودرو‌های اینترنتی و … بر الزام ساماندهی آن‌ها از سوی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد و نقش این سازمان در شکل دهی موضوعات مرتبط با مقوله حمل و نقل عمومی را مهم و قابل اعتنا خواند.


بر این اساس بخش دیگری از این نشست به امضای قرار داد اختصاص داشت که فراهم آوردن امکان حضور عوامل پلیس راهور در مراکز نظارتی کنترل پایانه‌ها؛ راه اندازی گشت‌های تلفیقی تردد در سطح شهر به منظور برخورد با فعالیت غیرمجاز خودرو‌های مسافربر عبوری، تحقق تبلیغات تاکسی، فراهم آوردن امکان تردد تاکسی‌های ون در برخی مسیر‌های ویژه معابر در زمان‌های پیک ترافیکی، نظارت و ساماندهی بحث فعالی تاکسی‌ها و مسافربر‌های شخصی در اطراف پایانه‌ها و… از جمله موارد طرح شده ذیل این قرارداد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: