کد خبر: ۳۸۳۳۴۲
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
0
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از گذراندن دوران خدمت سربازی نخبگان در این سازمان خبر داد.
گذراندن دوران خدمت سربازی نخبگان در سازمان مدیریت بحران
صبح امروز با حضور محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و سردار اسماعیل احمدی‌مقدم رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی، تفاهم‌نامه همکاری فی‌ما‌بین دو مجموعه سازمان بحران کشور و دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.

محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به امضای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: این سازمان در دوره جدید و با توجه به تأکید وحیدی وزیر کشور توجه ویژه‌ای را به مقوله پیشگیری دارد و این در حالی است که در این بخش اقداماتی را انجام داده است.

وی با اشاره به مهم دانستن بحث پیشگیری خاطرنشان کرد: پیشگیری از وقوع بحران یکی از سیاست‌های است که این دوره در اولویت قرار گرفته است که در این بخش تلاش شده که از همکاری و همراهی مراکز دانشگاهی و علمی بهره جدی برده شود و در این زمینه از ظرفیت دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم علمی در کشور استفاده می‌شود.

نامی هدف از امضای این تفاهم‌نامه را استفاده از ظرفیت نخبگان و به‌کارگیری آن‌ها در سازمان مدیریت بحران کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از نخبگان و استفاده از ظرفیت آن‌ها این تفاهم‌نامه تهیه شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور همچنین با اشاره به به‌کارگیری نخبگان در ارتباط با گذاران دوران خدمت سربازی‌شان در سازمان مدیریت بحران خاطرنشان کرد: با استفاده از این ظرفیت می‌توان نیرو‌های نخبه و انقلابی را تربیت کرده و پس از اتمام دوران سربازی، از آن‌ها در بخش‌های مختلف سازمان مدیریت بحران استفاده کرد.

به گزارش تسنیم؛ سردار احمدی مقدم رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی وتحقیقات راهبردی همچنین در این مراسم با اشاره به امضاء این تفاهم‌نامه عنوان کرد: این مجموعه آمادگی هر گونه همکاری را با سازمان مدیرین بحران کشور در خصوص جذب نیرو‌های نخبه دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: