April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۳۴۲۵
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
0
شهردار منطقه 9 تهران از اجرای طرح جهادی بازرسی از بوستان های غرب پایتخت خبرداد و گفت: در طی بازنگری ها تمام عدم انطباق های موجود و خطرساز بر پایه الزامات و ضوابط سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) احصاء و برای رفع به مبادی ذیربط اعلام شد.
بوستان‌های غرب تهران ایمن سازی می شوند
سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ تهران گفت: با هدف کنترل ریسک خطرات و افزایش ایمنی تردد شهروندان در فضا‌های عمومی، طرح جهادی بازرسی از بوستان‌ها و فضای سبز در غرب پایتخت اجرا شد.

وی افزود: بوستان ها، سوله بازیافت، مجتمع ورزشی فرهنگی شهربانو، شهرک آموزش ترافیک، تپه‌های میدان آزادی، لچکی ابتدای خیابان آیت اله سعیدی، لچکی میان میدان فتح و بوستان‌های ارغوان وکوثر، فضای سبز ضلع غربی و شرقی میدان فتح و میادین بوتان و شیر پاستوریزه مورد بازرسی قرار گرفت.

شهردار منطقه ۹ تهران عنوان کرد: در طی بازنگری‌ها تمام عدم انطباق‌های موجود و خطرساز بر پایه الزامات و ضوابط سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) احصاء و برای رفع به مبادی ذیربط اعلام شد.
 
بیشتر بخوانید: گران‌ترین و ارزان‌ترین میوه در فروشگاه‌ها کدامند؟

وی تاکید کرد: ضمن ارزیابی نظام‌مند نواقص، شناسایی نقاط ضعف وارائه روش‌های پیشگیری تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

مرتضوی در خاتمه گفت: امید است با اقدام عاجل در خصوص رفع مشکلات و نواقص بتوان در آینده از تکرار حوادث تلخ جلوگیری کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: