کد خبر: ۳۸۳۴۴۳
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
0
فیسبوک موافقت کرد که شکایت حفظ حریم خصوصی داده‌های کمبریج آنالیتیکا را حل و فصل می‌کند.
موافقت فیسبوک برای با حل و فصل دعوای حفظ حریم خصوصی داده‌ها
پس از چهار سال فیسبوک موافقت کرد، شکایتی که این شرکت را متهم به اجازه دسترسی دیگران به اطلاعات خصوصی کاربران می‌کند، حل و فصل خواهد کرد.

به گزارش سایت گاردین، این پرونده چهار ساله ادعا می‌کرد که متا اطلاعات شخصی کاربران را با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته و قوانین حفظ حریم خصوصی کاربران را نقض کرده است. در همین راستا یک پرونده قضایی به تازگی نشان داد، فیسبوک موافقت کرده که به حل و فصل شکایت اتهام اجازه دسترسی دیگران به حریم خصوصی کاربران می‌پردازد.

مارک زاکربرگ در اکتبر ۲۰۱۹ در کاپیتول هیل شهادت داد. کارل راسین سیاستمدار کلمبیایی گفت: "ما شواهدی که نشان می‌دهد شبکه اجتماعی مارک زاکر برگ اطلاعات کاربران را در دست اشخاص دیگر قرار می‌دهد بررسی می‌کنیم. در آن زمان از قاضی خواسته شد تا بررسی پرونده را به مدت ۶۰ روز برای توافق کتبی وکلای شاکیان و فیسبوک متوقف کند.

براساس گزارش‌ها، این شکایت چهار ساله ادعا می‌کرد که فیسبوک با به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی کاربران با اشخاص ثالث مانند شرکت مشاور سیاسی انگلیسی کمبریج آنالیتیکا به اشتراک. قوانین حریم خصوصی کاربران را نقض کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: