April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
رشد ۲۰ درصدی چیلیز در یک هفته
کد خبر: ۳۸۳۴۵۰
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
0
ارز‌های دیجیتال دوباره منفی هستند. البته این بار افت قیمت آن‌ها جزئی است. اتریوم کانال ۱۵۰۰ دلار را از دست داده و بیت کوین هم در یک قدمی از دست دادن کانال ۲۰ هزار دلار است.
روز‌های بد بیت‌کوین و اتریوم
بازار ارز‌های دیجیتال امروز هم روی خوش به سرمایه گذاران نشان نداد. از عصر روز جمعه افت قیمت‌ها در این بازار آغاز شد و تا به حال ادامه داشته است. طی این مدت بیت کوین به شرایطی رسیده که در یک قدمی از دست دادن کانال ۲۰ هزار دلار است.

هم اکنون بیت کوین با افت نیم درصدی در قیمت حدود ۲۰۰۴۰ دلار معامله می‌شود. طی دیشب و بامداد امروز بار‌ها کانال ۲۰ هزار دلار از دست رفت، اما قیمت دوباره وارد این کانال شد. در حال حاضر هم خریداران در حال جدال با فروشندگان هستند تا قیمت دوباره به کمتر از ۲۰ هزار دلار نرود.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۲۶ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۳۸۳ میلیارد دلار است. بیت کوین در مقیاس هفتگی افت ۶.۵ درصدی دارد.

اتریوم در کانال ۱۴۰۰ دلار
اتریوم هم امروز در حدود نیم درصد افت کرده است. در مقیاس هفتگی، این آلت کوین با افت ۷.۵ درصدی مواجه شده و وضعیت چندان خوبی ندارد. در حال حاضر اتریوم با نرخ حدود ۱۴۹۰ دلار معامله می‌شود.

تحلیلگران تکنیکال معتقدند که با از دست رفتن قیمت ۱۵۰۰ دلار، اتریوم می‌تواند تا نرخ ۱۴۴۰ دلار کاهش قیمت داشته باشد.

طی شبانه روز گذشته ۱۵ میلیارد دلار اتریوم معامله شده و ارزش بازار آن هم ۱۸۲ میلیارد دلار است.

رشد ۲۰ درصدی چیلیز در یک هفته
با وجود افت بیت کوین، تعداد زیادی از آلت کوین‌ها امروز مثبت هستند. چیلیز بهترین نماد امروز است که ۷ درصد افزایش قمیت داشته. اینترنت کامپیوتر هم ۴ درصد رشد کرده است. پالیگان نیز با رشد ۳.۵ درصدی، در میان نماد‌های مثبت جایگاه خوبی دارد. مابقی نماد‌های مثبت، رشد کمتر از ۳ درصد دارند.

اما در میان نماد‌های منفی، فلو و کوانت با افت ۴ درصدی، بیشترین افت را دارند. آوالانچ و اتریوم کلاسیک نیز حدود ۲.۵ درصد کاهش قیمت داشته اند. مابقی نماد‌های منفی که تعداد آن‌ها کم هم نیست، کمتر از ۲ درصد افت کرده اند.

در مقیاس هفتگی وضعیت همچنان خوب نیست. به جز چند نماد که رشد کرده اند، مابقی نماد‌ها با افت قیمت مواجه بوده اند. چیلیز با رشد ۲۰ درصدی، عملکردی بسیار بهتر نسبت به تمام نماد‌های حاضر در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار داشته. اتم هم طی این مدت ۶ درصد رشد کرده و EOS با رشد ۲ درصدی در رده سوم است.

پالیگان هم طی این مدت نیم درصد رشد کرده و مابقی ارز‌ها افت قیمت داشته اند. بیشترین افت هفتگی مربوط به فلو، یونی سواپ و کوانت است که ۱۵ درصد افت کرده اند.

کاهش ۴۲ درصدی ارزش معاملات
ارزش بازار ارز‌های دیجیتال با افت نیم درصدی نسبت به دیروز به رقم ۹۶۷ میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۴۲ درصد کاهش یافته و به رقم ۵۴ میلیارد دلار رسیده که ارزش معاملات دیفای کمتر از ۴ میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین‌ها ۴۸ میلیارد دلار بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: