کد خبر: ۳۸۳۹۷۵
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
0
هادی عباسی به سمت قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن و معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه منصوب شد و امروز مراسم معارفه وی در وزارت راه برگزار می‌شود.
معاون جدید وزیر راه و شهرسازی کیست؟
مراسم تودیع و معارفه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی صبح امروز در محل این وزارتخانه برگزار می‌شود.

بر این اساس هادی عباسی به عنوان معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و همچنین قائم مقام وزیر در بخش مسکن منصوب خواهد شد.

از سوی دیگر محمود محمودزاده که پیشتر سمت معاونت مسکن را برعهده داشت، تودیع می‌شود.

*معاون جدید وزیر راه و شهرسازی کیست؟

هادی عباسی دارای مدرک مهندسی مکانیک طراحی جامدات از دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۲ و کارشناسی ارشد اقتصادی نظری از دانشگاه شهید بهشتی را بوده و هم اکنون نیز دانشجوی دکتری اقتصاد پولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است.

عباسی سابقه مشاور وزیر مسکن و شهرسازی از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ (دوران وزارت آقای سعیدی‌کیا و آقای نیکزاد) و همچنین سابقه مشاور وزیر راه و شهرسازی از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ (دوران وزارت آقای نیکزاد) را در کارنامه دارد.

از دیگر سوابق وی می‌توان به نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در بانک مسکن از سال ۱۳۸۸ تا سال ۱۳۹۲، نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در امور تعاونی‌های مسکن مهر از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۲، نماینده وزیر راه و شهر سازی در ستاد پشتیبانی و هماهنگی امور مساجد از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۳۹۲ و عضو شورای سیاست گذاری مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه علم و صنعت اشاره کرد.

هادی عباسی از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۴ مدیریت اقتصاد دانش بنیان مرکز همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری را برعهده داشت و از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۳۹۶ قائم مقام معاونت پژوهش و توسعه نوآوری مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: