April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۴۰۱۲
۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
0
سرویس اعلام وضعیت (Status announcement) و سرویس تماس‌پلاس (callout) جزو جدیدترین امکانات این پیام‌رسان سروش است.
نسخه جدید پیام رسان سروش با ارائه ۲ سرویس جدید
نسخه جدید پیام‌رسان سروش‌پلاس با ارائه دو سرویس جدید در هفته دوم شهریور منتشر شد. سرویس اعلام وضعیت (Status announcement) و سرویس تماس‌پلاس (callout) جزو جدیدترین امکانات این پیام‌رسان است.

تماس‌پلاس

تماس‌پلاس خدمت جدیدی از سروش‌پلاس در نسخه جدید این پیام‌رسان است که امکان برقراری تماس تلفنی با مخاطبین غیرسروش‌پلاسی کاربران را فراهم کرده‌است. پیش از این کاربران این پیام‌رسان می‌توانستند به صورت درون‌برنامه‌ای با مخاطبین سروش‌پلاس خود به صورت صوتی و یا تصویری تماس برقرار کنند؛ اما با استفاده از این سرویس کاربران سروش‌پلاس می‌توانند با تمامی خطوط تلفن ثابت و تمامی اپراتور‌های تلفن‌همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل و...) تماس بگیرند.

در این سرویس نیازی به نصب برنامه برای مخاطب مقصد نبوده و صرفا کاربری که در حال برقراری تماس و شماره‌گیری است می‌بایست وارد اکانت خود در سروش‌پلاس شده باشد. در منوی اصلی پیام رسان و با لمس باتن آبی وسط صفحه، وارد صفحه این سرویس خواهید شد. در این مرحله کاربر با اقدام به خرید یکی از بسته‌های پیشنهادی در صفحه «خرید بسته»، می‌تواند این سرویس را برای حساب کاربری خود فعال و از آن استفاده کند. این بسته‌ها در چهار مدل ساده، برنزی، نقره‌ای و طلایی و در بازه زمانی هفتگی، دوهفتگی و ماهانه به کاربران ارائه شده‌است. هزینه برقراری تماس از طریق این سرویس با خطوط ثابت و همراه هر دقیقه ۲۵ تومان است؛ مشاهده و خرید بسته‌های ویژه مکالمه تنها از طریق صفحه مربوط به این سرویس در پیام‌رسان امکان‌پذیر است. مدت زمان باقی‌مانده بسته خریداری شده توسط کاربر در بالای منوی اصلی تماس‌پلاس قابل‌مشاهده است. در این صفحه علاوه بر امکان خرید بسته‌های مکالمه، تاریخچه تماس‌ها و هم‌چنین لیست مخاطبین کاربر نیز مشاهده می‌شود.

کاربران سروش‌پلاس می‌توانند از دو روش درگاه مستقیم بانکی یا استفاده از اعتبار کیف پول خود در این پیام‌رسان اقدام به خرید بسته‌های مکالمه نمایند. پس از خرید بسته، این سرویس برای کاربر فعال شده و کاربر می‌تواند با حساب کاربری سروش پلاس با تمامی اپراتور‌ها و هم‌چنین خطوط خانگی مخابرات تماس برقرار کند.

اعلام وضعیت

سرویس اعلام وضعیت سروش‌پلاس نیز دیگر سرویس جدید سروش‌پلاس است که به جهت بهبود خدمات ارتباطی به کاربران ارائه شده‌است. این سرویس با دارا بودن امکان استفاده آفلاین و بدون دسترسی به اینترنت، پیشنهاد مناسبی برای ارسال پیام در مواقع بحرانی و اضطراری است.

پیام‌رسان سروش‌پلاس با ۲۳ میلیون کاربر و با برخورداری از امکان برقراری تماس صوتی و تصویری و ارسال پیام از جمله پیام‌های تصویری و ویدئویی، صوتی و متنی در چت خصوصی، گروه‌ها و کانال‌ها، تصمیم به ارائه سرویس ثبت پیام به‌صورت آفلاین گرفت. در این سرویس کاربر می‌تواند بدون نیاز به اینترنت و تنها با دارا بودن یک سیم‌کارت فعال از اپراتور‌های ایرانسل و یا همراه‌اول، در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت کاملا رایگان پیام خود را ثبت کند. این سرویس به دلیل این‌که در بستر USSD و با همکاری #۵۰۰* اجرا شده، با پهنای باند کمی قادر به فعالیت است و بنابراین در ترافیک بالای کاربران نیز دچار اختلال و یا قطعی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید

افزایش سرعت و پایداری ارتباط در نسل چهارم سروش پلاس/ تعرفه اینترنت بین الملل برای پیام رسان‌ها درآمد خوبی خواهد بود

این نوع از پیام‌رسانی به‌ویژه در زمان عدم‌دسترسی به اینترنت مورد استفاده خواهد بود. در هنگام سفر در جاده‌هایی که آنتن‌دهی مطلوبی ندارد، استفاده از سرویس اعلام وضعیت راه مناسبی برای در ارتباط ماندن با همراهان و هم‌سفران خواهد بود. توجه داشته باشید تنها کسانی امکان مشاهده پیام‌های ثبت شده در این سرویس را دارند که به شماره تلفن همراه شخص دسترسی داشته باشند. پیام‌های کاربران در این سرویس بلافاصله پس از ثبت توسط سایرین قابل‌مشاهده هستند. برای دسترسی به سرویس اعلام وضعیت سروش‌پلاس را از اینجا دانلود کنید.

برای فعال‌سازی این سرویس و استفاده از خدمات آن، ابتدا می‌بایست این پیام‌رسان را نصب و در منوی اصلی صفحه، به بخش تنظیمات حساب کاربری سروش‌پلاس مراجعه کنید؛ در صورت تمایل به مشاهده وضعیت دوستان گزینه «مشاهده وضعیت» و برای ثبت پیام خود گزینه «اعلام وضعیت» را لمس کنید. در بخش مشاهده وضعیت، کاربر می‌تواند پیام‌های ثبت شده توسط دیگران را مشاهده کند. برای این کار ابتدا می‌بایست شماره تلفن‌همراه فرد موردنظر وارد سیستم شود. در صورتی‌که افراد پیامی را در این سرویس ثبت کرده باشند، در این بخش به صورت لحظه‌ای برای کاربر نمایش داده می‌شود؛ هم‌چنین زمان ثبت پیام نیز قابل‌مشاهده خواهد بود. در قسمت اعلام وضعیت، کاربر می‌تواند پیام خود را در باکس «ثبت وضعیت» وارد کرده تا کسانی‌که به شماره تلفن‌همراه او دسترسی دارند بتوانند پیام را در این سرویس مشاهده کنند.

این دو خدمت جدید و رایگان پیام‌رسان سروش‌پلاس در ایام اربعین حسینی می‌توانند ابزاری کاربردی برای مسافران عراق باشد. برقراری تماس با سرویس تماس‌پلاس در ایام اربعین حسینی و تا انتهای ماه صفر رایگان بوده تا برقراری ارتباط با زائرین کربلا در ایام پیاده‌روی اربعین با سهولت بیشتری انجام شود. سرویس رایگان اعلام وضعیت نیز به‌صورت شبانه‌روزی برای مسافران عراق در اربعین حسینی در دسترس بوده تا در پیاده‌روی اربعین بتوانند بدون اتصال به اینترنت و یا دارا بودن سیم‌کارت عراقی، از موقعیت مکانی همراهان خود مطلع شوند و نیز دوستان و خانواده‌های خود را در جریان مسیر حرکت خود قرار دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: