April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۴۲۷۵
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
0
بیشتر کشور‌های خارجی هزینه دارو و درمان بسیار زیاد دارند. اگر در سفر بیمار شوید یا به هر دلیلی به پزشک نیاز پیدا کنید، ممکن است هزینه سفرتان تا چند برابر افزایش پیدا کند. در این صورت به یک همراه مطمئن نیاز دارید.
نسخه بیمه پارسیان برای دردهای سفر خارجی
سفر همواره خطرات خود را دارد، خصوصا اگر مسافر در سفر کم تجربه باشد. در ابتدای مسافرت همیشه سوالاتی به ذهن مسافر خطور می‌کند که گاهی نگرانی‌های وی را دوچندان خواهد کرد. اما اصلی‌ترین نگرانی هر مسافری بیماری و یا اتفاقات از این دست است که سلامت انسان را نشانه می‌رود.

مهم این است که باید برای سفر چه کاری انجام دهیم تا در سلامت کامل و یا با استفاده از شرایط خاص بر مشکلات جسمی و سلامتی غلبه کنیم. یکی از مدارکی که در بیشتر موارد برای صدور ویزا درخواست می‌شود، بیمه مسافرتی است. در واقع پیش از آن که از داشتن ویزا مطمئن باشید، باید بیمه مسافرتی خود را تهیه کنید. اما بیمه مسافرتی دقیقا چیست؟ چه کاربرد‌ها و پوشش‌هایی دارد؟ قیمت آن چگونه تعیین و از کجا تهیه می‌شود؟

همیشه زمانی که می‌خواهیم برای خرید بیمه‌های مختلف اقدام کنیم، کمی مردد می‌شویم. در واقع می‌خواهیم برای کاری پول بپردازیم که نمی‌دانیم آیا اصلا به درد می‌خورد یا خیر؟ در این که خرید بیمه (هر بیمه‌ای شامل بیمه ماشین، بیمه عمر، بیمه مسافرتی و…) کاری عاقلانه و منطقی است، شکی وجود ندارد. ممکن است بار‌ها شما بیمه بخرید، اما از آن استفاده نکنید، چه بسا مواردی که بیمه به دادتان رسیده باشد بسیار مهم‌تر و حیاتی‎‌تر از موارد بدون استفاده مانده آن است. پس عقل سلیم حکم می‌کند که در این مورد ریسک نکرده و با بیمه خود را ایمن کنیم.
 
 
 
 
نسخه بیمه پارسیان برای دردهای سفر خارجی
 
                                               هزینه‌های درمان گزاف‌تر از هزینه‌های سفر


در بیشتر کشور‌های خارجی هزینه دارو و درمان بسیار زیاد است. اگر در سفر بیمار شوید یا به هر دلیلی به پزشک نیاز پیدا کنید، ممکن است هزینه سفرتان تا چند برابر افزایش پیدا کند. ضمن این که داشتن بیمه مسافرتی، برای سفر خارجی اجباری است. از جمله این اجبار در سفر به کشور‌های حوزه پیمان شنگن است. (حوزه شنگن یا منطقه شنگن) به انگلیسی (Schengen Area) به کشور‌های اروپایی گفته می‌شود که قانون کنترل گذرنامه در بدو ورود را برای شهروندان این منطقه حذف کرده‌اند.

منطقه شنگن را کشورهایی، چون اتریش، یونان، سوئد، مالت، مجارستان، جمهوری چک، بلژیک، هلند، سوئیس، آلمان، نروژ، ایسلند، اسپانیا، پرتغال، دانمارک، ایتالیا، لهستان، استونی، لتونی، لوکزامبورگ، اسلواکی، فنلاند، فرانسه، لیختن اشتاین، لیتوانی و اسلوونی تشکیل می‌دهند.

بیمه پارسیان با شناخت دغدغه هموطنان خود در حوزه مسافرت خارجی با ارائه طرح بیمه درمان مسافرین خارج از کشور، در تلاش برای رفاه هرچه بیشتر ایرانیان در سفر‌های برون مرزی است. شرکت بیمه پارسیان با استفاده از شبکه بین‌المللی امداد رسان بیمه‌نامه مسافرین خارج از کشور را با پوشش‌های مناسب برای هم‌میهنان ارائه می‌کند.

این طرح به مسافر اجازه می‌دهد که با خیالی آسوده از سفر خود لذت برده و نگران بیماری و مسائلی از این دست برای خود در سفر‌های خارج از ایران نباشد. حق بیمه بیمه‌نامه درمان مسافرین، بر اساس مدت و مقصد سفر و سن بیمه شده تعیین می‌گردد. استفاده از خدمات این بیمه‌نامه از زمان ورود فرد به کشور مقصد به شرح مندرج در بیمه‌نامه امکان پذیر خواهد بود و در صورت نیاز به استفاده از خدمات آن در خارج از کشور کافی است تا با شماره تلفن مندرج در بیمه نامه تماس حاصل نموده و نام، شماره بیمه‌نامه و شماره گذرنامه خود را اعلام نمایید.

 
موارد شمولیت بیمه پارسیان در سفر‌های خارجی به شرح زیر است:

 
پرداخت هزینه‌های درمان شامل هزینه‌های بستری در بیمارستان، جراحی، معاینات پزشکی و دارو، ناشی از حوادث و بیماری‌هایی که در طول مسافرت بروز نماید تا سقف مندرج در بیمه‌نامه.

پرداخت هزینه‌های فوریت‌های دندانپزشکی شامل معالجه دندان‌درد، درمان عفونت و کشیدن دندان.

پذیرش و انتقال پزشکی به نزدیکترین بیمارستان و یا بازگرداندن بیمار به ایران تحت نظارت پزشکی.

پرداخت هزینه‌های دعاوی حقوقی ناشی از حوادث رانندگی تا سقف مندرج در بیمه نامه

پرداخت هزینه‌های حمل و نقل، اقامت در هتل و غذا به شرط ارائه نسخه اصلی صورتحساب‌های مربوطه در صورت تاخیر در حرکت وسیله نقلیه مورد استفاده شما.

پرداخت کمک هزینه خرید ملزومات اساسی تا مبلغ مندرج در بیمه نامه در صورت تاخیر در ورود بار همراه مسافر.

پرداخت هزینه‌های ناشی از مفقودی بار، علاوه بر خسارتی که حامل ملزم به پرداخت آن است.

پرداخت کمک هزینه تهیه گذرنامه، گواهینامه رانندگی در صورت مفقودی آن‌ها.

بازگرداندن اعضای خانواده به کشور در صورت بروز حادثه برای بیمه شده.

کمک هزینه سفر اضطراری یکی از اعضای خانواده برای همراهی بیمار.

بازگرداندن جسد متوفی (بیمه شده) به ایران در صورت فوت بیمه‌شده در طول مسافرت.

برخورداری از تخفیفات ویژه جهت خرید گروهی بیمه‌شدگان با مقصد یکسان.

 
خبرنگار: مجتبی بیگلری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: