کد خبر: ۳۸۴۶۸۴
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
0
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از رشد ۵۱ درصدی تولید کامل خودرو در این مجموعه از ابتدای امسال تاکنون خبر داده و وعده کرده است که از ابتدای مهرماه، تولید روزانه به ۲۸۰۰ دستگاه در روز افزایش پیدا می‌کند.
تولید خودروی ملی متوقف می‌شود؟
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان اینکه از ابتدای امسال تا ۲۷ شهریورماه، ۲۸۱ هزار دستگاه خودرو کامل در بخش‌های سواری، نیمه‌سنگین و سنگین به تولید رسیده است، گفت: عبور مستقیم خودرو از خط تولید تا ۲۷ شهریورماه، معادل ۶۱ درصد از کل تولید کامل سال گذشته بوده و در بخش خودرو‌های نیمه‌سنگین و سنگین نیز تا پایان شهریورماه کل تولید سال گذشته را پشت سر خواهیم گذاشت.

سمند و پژو ۴۰۵ از رده خارج می‌شود
مدیرعامل ایران خودرو در بخش دیگری از سخنانش، از رده خارج کردن پژو ۴۰۵ و سمند را دستاورد بزرگ ایران‌خودرو دانست و افزود: طی چند روز آینده، برای همیشه با این دو خودرو خاطره‌ساز خداحافظی خواهیم کرد.

وی همچنین از آغاز تولید انبوه و افتتاح خط تولید هایما ۸ S که خودرویی با کیفیت و قیمت رقابتی است، در روز‌های آینده خبر داد و گفت: طبق وعده‌های داده شده، هر ماه یک دستاورد در گروه صنعتی ایران‌خودرو را معرفی خواهیم کرد.

خودرو‌های ناقص کاهش می‌یابد
وی ضمن اشاره به ورود تعداد خودرو‌های ناقص گروه به کانال ۲۰۰۰ دستگاه که به‌زودی وارد کانال ۱۰۰۰ دستگاه نیز خواهد شد، گفت: دقت در تکمیل خودرو‌های ناقص از تولید خودرو مهم‌تر است و تجاری‌سازی هر یک از این خودرو‌ها به دو برابر زمان تولید خودرو کامل نیاز دارد تا خودرویی که چند ماه از توقف آن در پارکینگ می‌گذرد، با حفظ شرایط کیفی به‌دست مشتریان برسد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: