کد خبر: ۳۸۴۸۹۰
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
0
وزیر اقتصاد گفت: وزارت رفاه درخواست کرد یک دوره دیگر برای اجرای آزمایشی انجام بگیرد تا با مشکلی در اجرای سراسری مواجه نشویم.
اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی به کجا رسید؟
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه امروز دولت درباره سود سهام عدالت برای جاماندگان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ گفت: مبالغ واریزی جهت سود سهام عدالت که با پیگیری‌های ویژه انجام شد، در اختیار دارندگان این سهام قرار گرفته و اختیار سود سهام با مردم است و درباره کسانی که نقص مدارک داشتند، به محض حل این مسائل، مطالبات آنان پرداخت خواهد شد.

سخنگوی اقتصادی دولت همچنین درباره سرانجام اجرای کالابرگ الکترونیکی بیان کرد: این پرسش باید از وزارت رفاه باشد، ولی به‌عنوان سخنگوی اقتصادی دولت عرض می‌کنم که گزارش نتایج هماهنگی‌ها و اجرای آزمایشی در ستاد اقتصادی دولت داده شد و وزارت رفاه درخواست کرد که یک دوره دیگر برای اجرای آزمایشی انجام بگیرد تا با مشکلی در اجرای سراسری مواجه نشویم و باید صبوری کنیم تا اجرای آزمایشی به سرانجام برسد.

وزیر اقتصاد گفت: مسأله واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا که از درخواست‌های جدی رئیس‌جمهور بود در حال پیگیری است. کارگروه ویژه‌ای از وزارت اقتصاد ووزارت صمت تشکیل شده تا بهره وری بهتری در صنعت خودرو را شاهد باشیم. دولت قصد خالی کردن شانه از مسئولیت یا کسب درآمد ندارد و به دنبال ارائه کارنامه موفق در صنعت خودرو سازی در سال‌های آینده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: