کد خبر: ۳۸۴۹۷۰
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
0
رضا اطری گفت: ۶ سال عضو تیم ملی هستم اما مسئولان در این سال ها حتی یک میلیون تومان هم به من کمک نکردند.
مسئولان حتی یک میلیون تومان هم کمک نکردند
رضا اطری نائب قهرمان کشتی جهان که چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه بعد از کسب مدال نقره از مسابقات جهانی صربستان به زادگاهش بابل برگشته است، گفت: از سال ۲۰۱۵ نفر اول تیم ملی کشور بودم، اما مسئولان در این سال‌ها حتی یک میلیون تومان هم کمک نکردند.

او افزود: مسئولان بابل، اداره ورزش شهرستان و شهرداری هیچ حمایتی نمی‌کنند، حتی زنگ هم نمی‌زنند و قولی هم نداده اند

اطری ادامه داد: عمر قهرمانی کوتاه است و مسئولان فقط با قهرمانان عکس نگیرند

نائب قهرمان کشتی جهان گفت: سالیان زیادی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی می‌گرفتم و مجبور بودم کاهش وزن‌های زیادی داشته باشم به همین دلیل نمی‌توانستم کشتی دلخواه خود را بگیرم.

این کشتی گیر اهل بابل افزود: مسابقات جهانی به دلیل حضور بزرگان کشتی جهان مسابقات سختی است مخصوصا برای من که تازه به وزن بالاتر رفته بودم و حریفان در این وزن تجربه بیشتری داشتند

اطری در خصوص شکست در دیدار فینال مقابل کشتی گیر ژاپنی و دارنده مدال طلای المپیک گفت: از مردم عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم در فینال کشتی خوبی بگیرم.

او ادامه داد: از اینکه برای نخستین بار به فینال مسابقات جهانی رسیده بودم حس عجیبی داشتم و نتوانستم کشتی واقعی خود را بگیرم.

نائب قهرمان جهان گفت: من همیشه در سه دقیقه دوم مسابقات، کشتی بهتری میگرفتم، اما حریف ژاپنی روی کشتی من کار کرده بود.

رضا اطری متولد ۱۷ مرداد ۱۳۷۳ کشتی‌گیر اهل بابل است و تاکنون برنده مدال طلا قهرمانی آسیا ۲۰۱۹، برنز آسیایی ۲۰۱۷، برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و مدال نقره مسابقات جهانی بلگراد صربستان شده است.

او همیشه در وزن۵۷ کیلوگرم کشتی می‌گرفت و برای رسیدن به وزن مناسب مجبور به کاشه وزن‌های شدیدی می‌شد که نتیجه آن بی نصیب ماندن از مدال‌های جهانی بود تا اینکه امسال به یک وزن بالاتر صعود کرد و نخستین مدال جهانی خود را نیز گرفت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: