April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۵۲۹۹
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۰
0
منابع خبری از تیراندازی مبارزان فلسطینی به سمت خودروهای صهیونیست‌ها در کرانه باختری خبر دادند.
تیراندازی مبارزان فلسطینی به خودرو‌های صهیونیست‌ها در الخلیل
منابع عبری اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین شامگاه پنجشنبه خودرو‌های شهرک‌نشینان صهیونیست را در منطقه الخلیل در جنوب کرانه باختری به گلوله بستند.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اشاره کرد که ارتش تیراندازی به سمت خودرو‌های صهیونیست‌ها را تایید کرده است.

این شبکه مدعی شد که در جریان این تیراندازی آسیبی به کسی وارد نشده است.

این در حالی است که مبارزان مقاومت به سلامت از این منطقه عقب‌نشینی کرده‌اند.

این در حالی است که طی دو روز گذشته درگیری شدیدی بین رزمندگان مقاومت و اشغالگران در اردوگاه جنین رخ داده است. اشغالگران صهیونیست پس از یورش به این اردوگاه خانه برادر شهید «رعد حازم» را محاصره کردند.

منابع محلی گزارش دادند که در پی یورش نظامیان اشغالگر اسرائیلی به اردوگاه جنین و محاصره منزل شهید رعد حازم، مبارزان مقاومت به سمت آن‌ها آتش گشوده و درگیری مسلحانه شدیدی در این منطقه به وقوع پیوسته است.

منابع فلسطینی اعلام کردند شمار شهدای درگیری‌ها در جنین به ۵ نفر رسیده و بیش از ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال برخی از آنان وخیم است.

همچنین منابع فلسطینی اعلام کردند، نظامیان اشغالگر صهیونیست، دانش‌آموزان مدارس منطقه خربة الدیر در تقوع در شرق قدس را هنگام بازگشت به منازلشان تحت تعقیب قرار داده که منجر به سقوط ریان سلیمان، کودک هفت ساله فلسطینی از ارتفاع شده است. این کودک پس از انتقال به بیمارستان، به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: