کد خبر: ۳۸۵۳۰۹
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
0
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به اهمیت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در ایجاد ارزش افزوده در کشور تاکید کرد و گفت: حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان اشتغالزا در دستور کار کمیته امداد است.
طرح‌های دانش بنیان اشتغال‌زا حمایت می‌شوند
سید مرتضی بختیاری روز جمعه در بازدید از طرح دانش‌بنیان با رویکرد کشت بافت گیاهی شهرستان اهر از تخصیص تسهیلات برای توسعه طرح‌های دانش‌بنیان خبر داد و افزود: توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای تهیدستان با رعایت حرمت و تکریم در محور برنامه‌های کمیته امداد است.

وی با اشاره به این‌که اشتغال، مسکن و فرهنگ و خودباوری، رُکن اصلی توانمندسازی مددجویان کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد با توجه به منویات مقام معظم رهبری، در حول محور برنامه‌ها حوزه اشتغال و خودکفایی و حتی اشتغال خانگی از طرح‌های دانش‌بنیان استفاده می‌کند.

وی از مشارکت کمیته امداد در توسعه طرح دانش‌بنیان کشت بافت گیاهی شهرستان اهر خبر داد و یادآور شد: این طرح دانش‌بنیان کشت بافت گیاهی مصداق بارز توصیه مقام معظم رهبری است که یک جوان اهری توانسته با طرح دانش‌بنیان بذر را به نهال تبدیل کند، در این راستا ظرفیت تولید گلخانه با مشارکت کمیته امداد به ۵ میلیون اصله نهال افزایش خواهد یافت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: طبق مصوبه بانک مرکزی، به ازای به‌کارگیری ۲۰ مددجوی کمیته امداد در طرح دانش‌بنیان کشت بافت گیاهی شهرستان اهر، ۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کنیم و از طرفی از مسئولان استانی درخواست داریم تا زمینه صادرات محصول طرح دانش‌بنیان کشت بافت گیاهی شهرستان اهر را فراهم کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: