April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
در آیین نامه رونمایی از فرابیمه عنوان شد:
کد خبر: ۳۸۵۵۰۸
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
0
رئیس هیات مدیره شرکت بیمه «ما» گفت: صنعت بیمه به مثابه یک موسسه اعتباری می‌تواند نقش پر رنگی در ایجاد رفاه عمومی و رشد اقتصادی در کشور ایفا کند.

رشد رفاه عمومی و اثر ضد تورمی ماموریت صنعت بیمه

خوارزمی، رئیس هیات مدیره شرکت بیمه «ما» در آیین رونمایی رسمی از طرح کشوری ارایه خدمات هوشمند بیمه از طریق تخصیص تسهیلات بانکی بدون ضامن گفت: صنعت بیمه به مثابه یک موسسه اعتباری می‌تواند نقش پر رنگی در ایجاد رفاه عمومی و رشد اقتصادی در کشور ایفا کند.

وی افزود: دوره بازاریابی عنکبوتی به اتمام رسیده و می‌بایست از مسیر روش‌های حجره‌ای و سنتی به سمت روش‌های جدید و نو رفت.

به گفته وی، سهم شرکت بیمه «ما» از حق بیمه تولیدی شرکت‌های بیمه در سال ۱۴۰۰ در کل صنعت بالغ بر ۲۸ هزار و ۵۰۶ میلیارد ریال معادل ۲.۵ درصد از کل صنعت بیمه بوده که بسیار اندک بوده و لازم است با استراتژی و شایسته گزینی مناسب، این سهم را بوسیله روش‌های بروز و مدرن بالا برد.

خوارزمی با بیان اینکه نوآوری، سرمایه اصلی کشور‌ها است؛ عنوان کرد: صنعت بیمه باید از بستر تحول دیجیتال استفاده مناسبی کند، جالب اینکه ضریب خسارت درمان در سال ۱۴۰۰ در حد ۱۲۵ درصد عنوان شده است.

به گفته وی باید بطور مستمر نظرات مشتریان دریافت و نقاط ضعف و قوت را رصد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: