April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۵۵۱۵
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
0
مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و اعلام کرد: داوطلبان دریافت مدرک داوری مسابقات قرآن کریم تا ۲۵ مهرماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ثبت‌نام سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم آغاز شد

حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم در خصوص سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم اعلام کرد: داوطلبان دریافت مدرک داوری مسابقات قرآن کریم تا ۲۵ مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت‌نام نهایی اقدام کنند.

حمید مجیدی مهر در ادامه به برخی از شرایط عمومی ثبت‌نام در این دوره ازجمله: دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران- دارا بودن سلامت جسمی و روحی متناسب با شرایط و شئون داوری به‌ویژه شنوایی و بینایی و سرعت عمل مطلوب- دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم- دارا بودن شرایط سنی لازم (حداقل ۲۷ سال و حداکثر ۶۳ سال سن) اشاره کرد.

او با اشاره به اینکه این سومین سال برگزاری متوالی طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن است، اعلام کردند: پس از برگزاری دوره سوم در سال ۱۴۰۱، برگزاری این آزمون به مدت دو سال متوقف خواهد شد و در این زمان بر روی موضوع ارتقاء و آموزش‌های تخصصی به منظور رفع کمبود‌های موجود در استان‌ها پرداخته خواهد شد و دوره چهارم این طرح پس از تکمیل فرآیند آموزشی در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: