April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۵۶۵۲
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
0
وزیر خارجه روسیه ضمن تاکید بر اینکه موضع مسکو در مورد بازدارندگی هسته‌ای تغییر نکرده، غرب را مسئول تامین تسلیحات به اوکراین معرفی کرد.

لاوروف: موضع روسیه در مورد بازدارندگی هسته‌ای تغییر نکرده است

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه از کشف آزمایشگاه‌های بیولوژیکی تحت نظارت آمریکا در اوکراین خبر داد و گفت: موضع ما در مورد بازدارندگی هسته‌ای تغییر نکرده است و تلاش‌های واشنگتن برای تحریف موضع ما در چارچوب ارعاب جامعه بین المللی است.

وی اعلام کرد غرب مسئولیت تامین تسلیحات به اوکراین را بر عهده دارد. بیانیه زلنسکی با استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی خطراتی ایجاد می‌کند.

لاوروف در بخش دیگری از اظهاراتش به همکاری مسکو و پکن در حوزه انرژی اشاره کرد و گفت: مسکو علاقه‌مند به ایجاد همکاری با چین در بخش انرژی از جمله انرژی هسته‌ای است.

پیش از این ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه هشدار داد هر کشوری که به اوکراین برای جنگ با مسکو کمک کند، به طرف درگیری تبدیل می‌شود. او گفت: هدف اوکراینی‌ها کشتن هرچه بیشتر تعداد روس‌ها است که توسط سفیران کی‌یف در سراسر جهان اعلام شده است.

همزمان دیمیتری مدودف، جانشین رئیس شورای امنیت روسیه، غرب را به استفاده کورکورانه از تحریم و سلاح علیه همه کشور‌ها و بی گناهان متهم و تاکید کرد، غرب جنگ علیه روسیه را با این هدف پیگیری می‌کند که بتواند محدودیت‌های بی مفهومی را بر مسکو تحمیل کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: