کد خبر: ۳۸۵۷۵۹
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
0
امام جمعه کیش به همراه معاون عمرانی و زیر بنایی و سرپرست معاونت گردشگری سازمان از پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش و زمین چمن هیبریدی مجموعه المپیک بازدید کرد.

بازدید امام جمعه کیش از پایانه مسافری فرودگاه کیش

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی این منطقه، گفت: جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگری خانواده‌ها از اقصی نقاط کشور، سالانه میزبان بیش از ۲ میلیون نفر مسافر است.

امام جمعه کیش افزود: با بهره برداری از پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش این ظرفیت در سال به ۶ میلیون نفر مسافر افزایش خواهد یافت که این مهم سبب رونق گردشگری، افزایش خدمات و رونق اقتصادی در جزیره کیش می‌شود.

بی نیاز همچنین از زمین چمن هیبریدی مجموعه المپیک کیش بازدید کرد و در این خصوص گفت: یکی از ویژگی‌های جزیره کیش گردشگری ورزشی و سلامت بوده و زیرساخت‌های لازم نیاز این منطقه است.

امام جمعه کیش با ابراز رضایت از فعالیت‌های انجام شده در خصوص زیرساخت‌های ورزشی کیش تصریح کرد: زمین‌های چمن با استاندارد‌های بین المللی و کیفیت مطلوبی آماده سازی شده است

وی ضمن ابراز امیدواری، بیان داشت: با فعالیت‌های انجام شده شاهد رونق تجاری، اقتصادی و گردشگری در منطقه آزاد کیش خواهیم بود.

به گفته امام جمعه کیش باید خدمات مناسبی در حوزه "ورزش‌ها و تفریحات سالم" متناسب با ارزش‌های اسلامی و مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران به مسافران و کیشوندان ارائه شود.

امام جمعه کیش با اشاره به عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش در هفت ماه گذشته، عنوان کرد: ارتقاء سطح کیفیت، دقت و سرعت در کار نشان دهنده همت خوب مدیران سازمان در حوزه‌های مختلف است.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز، خاطر نشان کرد: با اراده و عزم جدی می‌توان سایر زیرساخت‌های جزیره را به نتیجه رسانده و مشکلات کیش را با همت مسوولانه و نیرو‌های انسانی شایسته یکی پس از دیگر مرتفع کرد.

سعید پورزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش از پیشرفت ۹۰ درصدی پایانه جدید فرودگاه کیش خبر داد و گفت: پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش به عنوان نخستین فرودگاه هوشمند در کشور معرفی شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: