April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۵۹۸۵
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
حوادث رکنا: قاچاقچی سوخت در اردکان به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

حکم سنگین برای قاچاقچی سوخت در اردکان

سرپرست تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: پلیس امنیت اقتصادی شهرستان اردکان در حین گشت زنی در محور جاده خرانق به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شده که بعداز بازرسی مقدار ۳۶ هزار و ۱۳۰ لیتر سوخت گازوییل را کشف و ضبط کردند.


سید محمد مهدی مهاجریان مقدم در ادامه گفت: در همین راستا پرونده‌ای برای حامل سوخت تحت اتهام تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردکان ارسال شد.

وی افزود: پس انجام مقدمات قانونی پرونده متشکله در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی این شهرستان، شعبه مذکور بلافاصله اقدام به انجام تحقیقات قانونی نموده که پس از انجام این تحقیقات و اخذ دفاعیات متهم پرونده اتهام وارده مسجل شد و شعبه بدوی متهم را به اتهام قاچاق سوخت علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده به پرداخت جزای نقدی به میزان بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.

وی عنوان کرد: پرونده مذکور پس از صدور دادنامه طی مراحل و تشریفات قانونی در شعبه اول بدوی آن شهرستان نسبت به اجرای کامل دادنامه اقدام و پرونده، مختومه و بایگانی شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: