کد خبر: ۳۸۶۰۸۱
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
0
بر اساس تفاهم نامه‌ای که امروز میان صندوق کار آفرینی امید و وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد تسهیلات خرد روستایی برای اشتغالزایی روستایی و حفظ اشتغال زنان روستایی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی اشتغال زنان روستایی و عشایری

جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: زنان سهم بسیاری در تامین امنیت غذایی کشور دارند و اگر زن از روستا مهاجرت کند گویا خانواده‌ای از روستا مهاجرت کرده است.

وی افزود: زنان روستایی در حوزه کارآفرینی بسیار فعال هستند و فرش‌های دستبافت زن روستایی و عشایری در بیشتر موزه‌های دنیا وجود دارد.

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه از طریق حمایت از زنان تولید در روستا حفظ می‌شود گفت: ۴ هزار و ۶۰۰ صندوق حمایت از اشتعال خرد روستایی ایجاد شده است که برای حفظ و توسعه اشتغال در روستا‌ها به زنان روستایی و عشایری تسهیلات ارائه می‌دهند.

ساداتی نژاد گفت: نوع آوری خوبی در حوزه اشتغال عشایر توسط زنان صورت می‌گیرد به طوری که مسائلی مانند نوغان داری توسط زنان روستایی احیا شده است که به تولید و اشتغال کشور کمک می‌کند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: حمایت از زنان یعنی روستا‌های و تولیدات بخش کشاورزی در کشور ادامه یابد ما به دنبال افزایش تعداد و منابع مالی صندوق‌های خرد روستایی برای حمایت از تولید هستیم؛ بنابراین گزارش در پایان این مراسم از از زنان برتر کارآفرین در حوزه تولیدات روستایی و عشایری تقدیر به عمل آمد همچنین تفاهم نامه‌ای میان صندوق کار آفرینی امید و وزارت جهاد کشاورزی منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه تسهیلات خرد روستایی برایی اشتغال زایی روستایی و حفط اشتغال زنان روستایی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: