April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۶۲۶۷
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
0
نشست مدیریت شعب بانک مسکن لرستان با مسوولان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با محوریت تداوم همکاری بانک در مشارکت ساخت مدارس استان برگزار شد.

تداوم مشارکت بانک مسکن در ساخت مدارس لرستان

به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، داریوش عالی پور معاون مدیریت در این نشست با اشاره به اهمیت و رسالت بزرگ مسوولیت اجتماعی بانک مسکن در ساخت مدارس در مناطق محروم گفت: امروز بانک مسکن به خود می‌بالد که سهمی ناچیز از دسترسی فرزندان این مرز و بوم به علم و دانش فراهم آورده است.

وی ادامه داد: در این راستا در سال جاری همچون سال‌های گذشته این مدیریت و همه کارکنان آماده همکاری برای اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش آموزان مدارس شهدای بانک در استان لرستان هستند.

مدیر شعب استان گفت: بانک مسکن تاکنون در سراسر کشور ۲۰ مدرسه احداث کرده است که از این تعداد تاکنون سه مدرسه در استان لرستان افتتاح شده است؛ یکی در شهرستان دلفان و دومین مدرسه در منطقه مسکن مهر شهرستان الیگودرز و سومین مدرسه در روستای وره زرد پلدختر در اختیار دانش آموزان این مرز و بوم قرار گرفته است.

در ادامه، بهاروند ایران‌نیا مدیر کل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان با تشکر از اقدام خیرخواهانه بانک مسکن در مشارکت ساخت مدارس در مناطق محروم گفت: حرکت جهادی بانک مسکن و سایر خیرین می‌تواند در راستای توسعه علم و دانش و محرومیت‌زدایی بسیار مثمرثمر باشد و در این راستا مشارکت همه جانبه آحاد مختلف جامعه ضروری به نظر می‌رسد.

در پایان، تقدیرنامه‌ای به پاس مشارکت بانک مسکن در ساخت مدرسه در استان لرستان، به مدیر شعب استان اهدا شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: