بهترین برندهای کفش مردانه در بازار که میتونید بخرید

اگر طرفدار پر و پا قرص کفش های برند هستید، قطعا معروف ترین برندهای تولید کننده کفش در دنیا را می شناسید. اگر هم به تازگی قصد خرید کفش های برند را دارید، ما در این مقاله به معرفی بهترین برندهای تولید کننده کفش می پردازیم.

همانطور که می دانید دنیای رقابت در زمینه کفش در بین برندها در حال افزایش است و هر برندی سعی دارد بهترین کفش ممکن را تولید کند. با این حال هر برندی دارای ویژگی های منحصر به فرد به خودش بوده که آن را از سایر برندهای دیگر متمایز می کند. شاید همان ویژگی متمایز کننده دلیل شما برای انتخاب آن برند باشد. ما در ادامه به ویژگی های کلی و ویژگی های خاص این برندها می پردازیم تا بتوانید مطابق با نیاز، استایل و سلیقه خود بهترین کفش را انتخاب کنید.

خرید کفش نایک مردانه

بهترین برندهای کفش مردانه در بازار که میتونید بخرید

برند نایک، برندی شناخته شده در جهان است که اصلی ترین تمرکز خود را بر روی تولید باکیفیت ترین و بروز ترین کفش های دنیا گذاشته است. شعار معروف نایکی Just do it نشان دهنده جسارت و پرانگیزه بودن این برند برای پیشرفت است. برند نایک بهترین کفش های خود را به چهار دسته اصلی تقسیم می کند.

  • کفش های Zoom

این نوع کفش های اسپرت مخصوص دویدن های طولانی، کوتاه و پیاده روی روزانه است و وزن بسیار سبکی دارد.

  • کفش های React

کفش نایک مردانه از نوع React بافت  بسیار نرمی دارد و در تمام طول روز پا درون آن احساس بسیار راحتی دارد.

  • کفش های Trail

یکی دیگر از انواع محبوب کفش نایک مردانه، کفش های Trail هستند. این کفش ها دوام بسیار بالایی دارند و برای دویدن هایی با مسافت طولانی بسیار مناسب اند. عموما اکثر ورزشکاران از این نوع کفش استفاده می کنند.

  • کفش های Free

دسته آخر «کفش  نایک مردانه»، کفش های Free هستند که 20 درصد مواد آن قابلیت بازیافت مجدد دارند. این کفش ها همانطور که از اسمشان مشخص است، طوری طراحی شده اند که هم برای دویدن و هم برای پیاده روی های روزانه مناسب باشد.

در حال حاضر کفش Nike’s Air Zoom Pegasus 39 پرفروش ترین و جدیدترین کفش نایک در سال 2022 محسوب می شود.

خرید کفش نیوبالانس مردانه

کفش نیوبالانس مردانه یا زنانه به خاطر راحتی، کیفیت، استقامت و ثبات بسیار خوبشان در جهان شناخته شده هستند. برای پیاده روی در مسیرهای خیلی طولانی، کفش نیوبالانس می تواند گزینه ای ایده آل باشد. علاوه بر این، کفش های این برند تنوع بی شماری از طرح ها، رنگ ها و مدل ها را ارائه می دهند که می تواند با هر نوع پایی سازگار باشد.

کفش نیوبالانس مردانه را می توان به پنج دسته مختلف از جمله کفش neutral، کفش Stabality  یا مقاومت، کفش Motion control یا کنترل کننده حرکت و کفش Trail اشاره کرد.

بهترین کفش نیوبالانس برای افرادی که ضرب پای خاصی ندارد کفش های neutral  هستند. همچنین برای دویدن و حفظ تعادل در مسیرهای طولانی می تواند از «کفش نیوبالانس مردانه» از نوع motion control یا trail استفاده کنید. برای افرادی که دارای ضرب پای محکم هستند نیز کفش های Stability توصیه می شود.

خرید کفش جردن مردانه

اگر می خواهید تجربه ای متفاوت از پوشیدن یک کفش اسپرت را داشته باشید، خرید کفش جردن مردانه را در لیست کارهای خود قرار دهید. هر کسی که تا به حال کفش جردن مردانه را امتحان کرده باشد، منحصر به فرد بودن آن را نسبت به تاپ برندهای دنیا یعنی نایک و یا آدیداس احساس کرده است. در سال های اخیر محبوبیت کفش های Air Jordan از برندهای دیگر نیز بیشتر شده است. چون این کفش ها واقعا یونیک و خاص هستند.

کفش جردن از موادی همچون پوست خالص گوساله ساخته شده و قسمت رویه آن از چرم طبیعی تشکیل شده است. کفش های جردن کیفیت بسیار بالایی دارند و از بهترین مواد اولیه و با بهترین طراحی ساخته شده اند.

خرید کفش جردن بدون شک به یکی از بهترین تجربه هایتان تبدیل خواهید شد. تنوع طرح و رنگ کفش های این برند به شما این امکان را می دهد تا کفش خود را با هر نوع استایلی ست کنید.

خرید کفش اسکیچرز مردانه

بهترین برندهای کفش مردانه در بازار که میتونید بخرید

فرقی نمی کند قصدتان از پوشیدن یک کفش برای رفتن به محل کار باشد، یا ورزش یا یک پیاده روی ساده در اطراف خانه. در هر صورت نیاز به کفشی دارید که از کیفیت خوبی برخوردار باشد و دوام بالایی داشته باشد، همچنین به دنبال کفشی هستید که در آن احساس راحتی داشته باشید. کفش اسکیچرز مردانه تمام این نیازها را برآورده می کند. برند اسکیچرز به این معروف است که کفش های خود را برای تمام لایف استایل ها تولید می کند.

به عبارتی اگر می خواهید کفشی برای تمام فعالیت ها داشته باشید، کفش اسکیچرز مردانه را انتخاب کنید. کفش های اسکیچرز دارای طراحی بسیار زیبایی هستند و در راحتی و دوام در بین بهترین برندهای دنیا قرار می گیرند. «کفش اسکیچرز مردانه» از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و شاید لازم باشد کیلومترها با آن دوندگی کنید تا بافت آن دچار فرسودگی شود.

منبع

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: