کد خبر: ۳۸۶۵۰۵
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
0
محمدرضا بهنام زاده مدیر پذیرش بورس کالای ایران گفت: هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالای بورس کالای ایران دقایقی قبل با پذیرش محصولات تارا و ۲۰۷ تولیدی شرکت ایران خودرو موافقت کرد.

این دو خودرو در بورس کالا پذیرش شد

محمدرضا بهنام‌زاده، مدیر پذیرش بورس کالای ایران اظهار کرد: در جلسه امروز هیات پذیرش بورس کالا که با حضور مدیران شرکت ایران خودرو برگزار شد، محصولات ۲۰۷ و تارا این خودروساز برای عرضه در بورس کالای ایران پذیرش شد.

بهنام زاده افزود: پذیرش تارا و ۲۰۷ تولید ایران خودرو مشروط به عرضه کل حجم تولید این شرکت در بورس کالا شد و در صورتیکه این خودروساز به تعهدات عرضه‌اش عمل نکند، پذیرش آن تعلیق می‌شود.

مدیر پذیرش بورس کالای ایران اظهار کرد: عرضه خودرو‌های جدید ایران خودرو از محصولات اتوماتیک خانواده ۲۰۷ آغاز می‌شود و به مرور سایر محصولات این خودروساز نیز در بورس عرضه می‌شود.

تیرماه امسال بود که در دویست و بیست و دومین جلسه شورای‌عالی بورس، طرح عرضه خودرو در بورس کالای ایران تصویب شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: