April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۶۶۰۸
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
0
مدیرکل دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌ها سازمان خصوصی‌سازی گفت: با استعلام حساب‌های بانکی باشگاه استقلال وضعیت ۲۱۰ میلیارد تومان از منابع مصرف شده برایمان روشن نیست.

چرا نماد استقلال تعلیق شد؟

حسین امیررحیمی، گفت: ۳۵۹ میلیارد تومان از طریق افزایش سرمایه در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته بود که کمیته مصارف از این مقدار، ۱۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مجوز هزینه در سرفصل‌های مصوب را به باشگاه داده بود. در این کمیته که معاون وزیر ورزش، رئیس سازمان خصوصی‌سازی و مدیرعامل باشگاه استقلال عضو هستند در طی سه جلسه برگزار شده مجوز مصرف مبلغ فوق برای تسویه بدهی، بازارگردانی و مالیات به باشگاه استقلال داده شده است.

او گفت: سازمان خصوصی‌سازی با آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال مکاتبه‌ای انجام داده و خواستار ارسال گزارش آخرین وضعیت مصرف مبلغ مورد اشاره، به سازمان خصوصی‌سازی شده است. چرا که ما با استعلام حساب‌های بانکی باشگاه وضعیت ۲۱۰ میلیارد تومان از منابع مصرف شده برایمان روشن نیست و باشگاه استقلال قرار است در نامه‌ای سرفصل‌های هزینه شده را رسما به سازمان خصوصی سازی اعلام کند. اگر تخلفی در محل هزینه‌کرد این منابع برخلاف مجوز‌های داده شده صورت گرفته باشد آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

او می‌گوید: همچنین باشگاه استقلال بدون مجوز کمیته مصارف، ۵۰ میلیارد تومان از یک بانک تسهیلات دریافت کرده که البته این تخلف بانک است؛ چرا که بانک باید از ما مجوز درخواست می‌کرد. در حال حاضر نمایندگان نهاد‌های نظارتی و سازمان بازرسی در باشگاه مستقر و در حال بررسی موارد مربوطه هستند. پس از پاسخ رسمی باشگاه استقلال و ارسال نتیجه بررسی‌های نهایی بر روی سامانه کدال، بازگشایی نماد در اختیار فرابورس ایران خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: