April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در دیدار رئیس هیات عامل ایمیدرو با استاندار فارس مطرح شد:
کد خبر: ۳۸۷۱۰۸
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
0
رئیس هیات عامل ایمیدرو از شناسایی ۲۲ محدوده معدنی امیدبخش در استان فارس خبر داد و گفت: طبق تفاهمنامه بین ایمیدرو و استانداری فارس و بر اساس سیاست‌های توسعه‌ای ایمیدرو؛ گسترش اکتشافات و تامین زیرساخت‌ها در فارس ادامه دارد.

جعفری: شناسایی ۲۲ محدوده معدنی امیدبخش در فارس توسط ایمیدرو

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، وجیه الله جعفری در نشست پایش اقدامات و بررسی برنامه‌های توسعه‌ای حوزه معدن و صنایع معدنی استان فارس که با حضور استاندار فارس برگزار شد، افزود: توسعه اکتشافات و زیربنا‌ها در معادن فارس توسط ایمیدرو در حال انجام است.

وی افزود: در حوزه اکتشاف پهنه اکتشافی شمال و شمال شرقی فارس و اجرای طرح جامع مطالعات پتانسیل یابی مواد معدنی در غرب این استان مورد توجه ایمیدرو است.

جعفری افزود: طبق مطالعات انجام شده، محدوده‌ای شناسایی شده استان فارس دارای ظرفیت‌هایی همچون خاک‌های صنعتی، پلی متال، کرومیت، منگنز، آهن، نیکل و کبالت است.

شناسایی محدوده‌های معدنی با اقدامات ایمیدرو

در این جلسه استاندار فارس با اشاره به اقدامات ایمیدرو در توسعه معادن این استان گفت: اقدامات اکتشافی ایمیدرو منجر به شناسایی محدوده‌های امیدبخش شده است.

محمدهادی ایمانیه افزود: با شناسایی ذخایر معدنی فارس و تامین زیرساخت ها، استفاده از ظرفیت‌های این حوزه در اشتغالزایی و اثرگذاری آن در اقتصاد ملی، وارد فصل جدیدی شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: