April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
تیم پرستاره بیمه تعاون رقیب جدی مدافع عنوان قهرمانی
کد خبر: ۳۸۷۳۸۹
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
0
زنگ آغاز سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور با حضور شش تیم به صدا درآمد و تیم‌های دانشگاه آزاد و بیمه تعاون با کسب دو پیروزی در صدر جدول قرار گرفتند.

آغاز فصل جدید سوپر لیگ کاراته با قدرت‌نمایی بیمه تعاون

هفدهمین دوره مسابقات سوپرلیگ کاراته با حضور شش تیم آوای رزم، دانشگاه آزاد اسلامی، «کان ذن ریو»، بیمه تعاون، پاس فراجا و رعد پدافند هوایی ارتش در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شد و دو تیم مدعی دانشگاه آزاد و بیمه تعاون که بیشترین ملی پوش را در ترکیب دارند با برتری مقابل رقبا حساب خود را از سایر تیم‌ها جدا کردند و خود به عنوان جدی‌ترین مدعیان قهرمانی معرفی کردند.

در این مسابقات، بیمه تعاون تیم مدعی این فصل است که بعد از چند سال دوری با تلاش‌های ابراهیم نوروزی، یک بار دیگر پا به عرصه لیگ گذاشته است. حضور حسن روحانی، از قهرمانان پر افتخار اسبق و نیز مربی تیم ملی به عنوان سرمربی و جذب ملی پوشانی، چون بهمن عسگری (دارنده نشان طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۸)، سجاد گنج زاده (دارنده نشان طلای المپیک توکیو)، علی اصغر آسیابری (دارنده نشان برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۶)، کیوان بابان (دارنده نشان نقره مسابقات آسیایی ۲۰۲۱)، صالح اباذری، مهدی خدابخشی، مرتضی نعمتی و محمدرضا گیلانپور و قهرمانانی نظبر «محسن صفرنژاد (دارنده نشان طلای مسابقات آسیایی ۲۰۲۱)، علیرضا حیدری (دارنده نشان طلای مسابقات جهانی ۲۰۲۲)، بهنام دهقان زاده، محمد قاسمی و طا‌ها عبداللهی» باعث شده تا این تیم تهدیدی جدی برای دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی باشد. تقابل روحانی و احمد صافی (سرمربی اسبق تیم ملی کره جنوبی و سرمربی کنونی تیم دانشگاه آزاد) برای رسیدن به جام قهرمانی به جذابیت‌های این مسابقات افزوده است.

این تیم در رقابت‌های هفته نخست مسابقات سوپرلیگ موفق شد ابتدا با نتیجه ۲۵ بر ۳ از سد تیم «کان‌ذن‌ریو» عبور کرده و در ادامه نیز با نتیجه ۱۸ بر ۸ مقابل «رعد پدافند هوایی ارتش» یکی از تیم‌های مدعی این فصل سوپرلیگ کاراته به برتری برسد تا با کسب ۶ امتیاز به صورت مشترک با تیم دانشگاه آزاد و تنها با ۳ امتیاز تفاضل انفرادی در صدر قرار بگیرد.

پیروزی قدرتمند در رقابت‌های کاتا

تیم بیمه تعاون همچنین در رقابت‌های کاتا نیز در بخش انفرادی با «مهدی رضایی» و در بخش تیمی با «سهند اسلامی، مهدی حق نظری و صدرا شیدزی» با دو تیم «رعد پدافند هوایی ارتش» و «کان ذن ریو» به رقابت پرداخت که در هر دو مسابقه موفق به پیروزی شد.

بر این اساس، نماینده بیمه تعاون در بخش انفرادی برابر «سیروس خالقی» نماینده تیم «رعد پدافند هوایی ارتش» با امتیاز ۲۳/۰۸ و برابر «امیرحسین اسماعیل زاده» نماینده تیم «کان ذن ریو» با امتیاز ۲۲/۳۶ موفق به پیروزی شد.

همچنین کاراته کا‌های بیمه تعاون در رقابت‌های تیمی نیز به ترتیب امتیاز‌های ۲۳/۵۸ و ۲۳/۰۲ را برابر تیم‌های «رعد پدافند هوایی ارتش» و «کان ذن ریو» کسب کرده و پیروز شدند.

نتایج کامل هفته اول این مسابقات به شرح زیر است:

آوای رزم ۱ - ۲۶ دانشگاه آزاد اسلامی

بیمه تعاون ۲۵ - ۳ کان ذن ریو

پاس فراجا ۱۷ - ۱۰ رعد پدافند هوایی ارتش

بیمه تعاون ۱۸ - ۸ رعد پدافند هوایی ارتش

دانشگاه آزاد اسلامی ۱۹ - ۹ کان ذن ریو

جدول رده بندی سوپر لیگ آقایان تا پایان هفته اول:

۱. تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۶ امتیاز تیمی و ۴۵ امتیاز انفرادی

۲. تیم بیمه تعاون با ۶ امتیاز تیمی و ۴۳ امتیاز انفرادی

۳. تیم پاس فراجا با ۳ امتیاز تیمی و ۱۷ امتیاز انفرادی

۴. رعد پدافند هوایی ارتش با صفر امتیاز تیمی و ۱۸ امتیاز انفرادی

۵. تیم کان ذن ریو با صفر امتیاز تیمی و ۱۲ امتیاز انفرادی

۶. تیم آوای رزم با صفر امتیاز تیمی و یک امتیاز انفرادی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: