کد خبر: ۳۸۷۵۱۴
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
0
نشست صمیمی و آموزشی ، عصر امروز با حضور مدیر عامل و تنی چند از مدیران شرکت سنگ آهن گهرزمین و مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیران هفت شهرستان جنوبی استان در سالن کنفرانس هتل آسمان کرمان برگزار شد.

مدیر کل آموزش پرورش استان ؛ خدمات گهرزمین، برای همیشه ماندگار است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین در این جلسه مدیر عامل شرکت گهرزمین با اشاره به نقش آموزش و پرورش در پیشرفت فرهنگی و توسعه انسانی پایدار عنوان کرد: اگر آموزش، فرزندان ما را با عزت نفس، اراده و همت بلند پرورش دهد که بتوانند مؤثر و تصمیم ساز باشند، بی شک جامعه به توسعه همراه با زیست بوم فرهنگی خواهد رسید.
وی افزود: انتظار داریم در نتیجه تلاش‌های مشترک گهرزمین و آموزش و پرورش در ارائه خدمت و آموزش هدفمند به دانش آموزان این شهرستان ها، شاهد ارتقاء سطح کیفی آموزش و افزایش موفقیت افراد بهره‌مند از طرح مفکر در ورود به دانشگاه‌های معتبر و تحصیل در رشته‌های خاص باشیم.
در ادامه، مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اقدامات ارزشمند شرکت گهرزمین افزود: خدمات این مجموعه، برای همیشه ماندگار است. درواقع برای بهره وری بیشتر، ضمن پایش مداوم تاثیر اجرای طرح مفکر باید تلاش شود میانگین سطح کیفی آموزش و پرورش استان کرمان از میانگین کشور نیز فراتر رود.
رضایی در پایان، خواستار تداوم این جلسات در راستای راهگشایی و رفع موانع این امر شد.
همچنین در این جلسه، مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبار جنوب، قلعه گنج، منوجان و فاریاب ضمن تقدیر و تشکر و ارزیابی مثبت اقدامات شرکت گهرزمین، با ارائه گزارشی از وضعیت علمی و آموزشی دانش آموزان جنوب استان کرمان، بر بهره مندی هرچه بیشتر دانش آموزان از طرح مفکر و همچنین استفاده از اساتید و معلمان مجرب و با سابقه درخشان بومی استان و چگونگی افزایش خدمات و توسعه کمی کانون‌های ارائه خدمات به دانش آموزان تاکید کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: