گروه صنعتی بکردانه تولید کننده انواع دستگاه میوه خشک کن است که این نوع دستگاه را در ابعاد خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی طراحی و تولید می کند. این مجموعه در کنار فروش دستگاه های میوه خشک کن، انواع دستگاه روغن گیری، دستگاه کره گیر، ارده گیر و آسیاب گندم را نیز به فروش می رساند.

امروزه میوه خشک جایگزین بسیار خوبی برای انواع تنقلات مضر و شیمیایی شده است. بسیاری از پدر و مادرها به این باور رسیده اند که تغذیه سالم می تواند تاثیر بسیار خوبی در رشد فرزندان آن ها داشته باشد. به همین جهت نیز انواع مختلف مواد غذایی سالم همچون میوه خشک را جایگزین تنقلات نامرغوب نموده اند. با توجه به اینکه استفاده گسترده ای از بازار میوه خشک شده است، انواع دستگاه میوه خشک کن در سایزها و کاربردهای متنوع تولید و به بازار فروش ارائه شده اند. این دستگاه ها به راحتی می توانند میوه های مختلف را به صورت کاملا ارگانیک و سالم خشک کنند. برای آشنایی با انواع دستگاه میوه خشک کن با ما همراه باشید.

انواع دستگاه میوه خشک کن در سایز ها و کاربرد های متنوع

دستگاه خشک کن میوه

دستگاه خشک کن میوه در مدل های گوناگونی تولید شده است، که هر کدام از آن ها از لحاظ ظرفیت، سوخت مصرفی و نوع دستگاه با یکدیگر متفاوت هستند. اما در کل تمام این دستگاه ها وظیفه خشک کردن میوه را به عهده دارند. در صورتی که شما نوع عالی و با کیفیت این محصول را خریداری کنید قطعا شاهد افزایش راندمان کاری خود و همچنین افزایش کیفیت میوه خشک شده خواهید بود. بنابراین اصلی ‌ترین تفاوتی که میان دستگاه های خشک کن میوه بی کیفیت و با کیفیت وجود دارد نیز همین مسئله است. هرچقدر که دستگاه شما کیفیت بالاتری داشته باشد قطعا هزینه های خشک کردن میوه و مدت زمان خشک کردن آن کاهش پیدا می کند.

انواع دستگاه میوه خشک کن در سایز ها و کاربرد های متنوع

انواع دستگاه میوه خشک کن

انواع دستگاه میوه خشک کن شامل دستگاه های صنعتی و دستگاه های خانگی هستند. دستگاه های صنعتی کیفیت بسیار بالا و راندمان کاری بسیار خوبی دارند و نه تنها برای خشک کردن میوه بلکه برای خشک کردن گوشت و سبزیجات نیز کاملا مناسب هستند. این دستگاه ها دارای طبقه بندی های زیادی هستند و در طول یک تایم مشخص می توانند حجم زیادی از میوه را خشک کنند.

به عنوان مثال یکی از دستگاه های میوه خشک کن که توسط گروه تولیدی بکردانه تولید شده است با نام دستگاه مدل D1000 شناخته می شود و ظرفیت تولید ۳۰ کیلوگرم میوه خشک را دارد. برق مصرفی این دستگاه نیز از نوع تک فاز بوده و به صورت کاملا بی صدا کار می کند. پوشش تمام استیل این دستگاه در کنار سالن خنک کننده و کنترل دمای دیجیتال، آن را به دستگاه کاملا ایده آل تبدیل نموده است. این دستگاه همچنین به هنگام خشک شدن میوه ها به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. نوع دیگر این دستگاه ها که توسط همین گروه تولیدی، ساخته می شود با نام دستگاه مدل D500  شناخته می شود و از لحاظ ابعاد، کمی از دستگاه قبلی کوچکتر است، اما تمام کارایی ها و ویژگی های کیفی و فنی دستگاه اول را دارد.

انواع دستگاه میوه خشک کن در سایز ها و کاربرد های متنوع

کاربرد دستگاه میوه خشک کن

همانطور که قبلا هم گفتیم دستگاه های میوه خشک کن صنعتی نه تنها کاربرد بسیار عالی در جهت خشک کردن میوه دارند، بلکه می توان به وسیله آن ها انواع گوشت و سبزیجات را نیز خشک نمود. از جمله قابلیت های یک دستگاه صنعتی با کیفیت می توان به وجود فن های سیرکولاتور، سیستم خاموش کننده اتوماتیک و همچنین المنت های برقی اشاره کرد.

دستگاه های برقی تولید شده توسط گروه تولیدی بکردانه به دلیل فناوری بسیار جدید و مدرنی که دارند از لحاظ کارایی بسیار پیشرفته تر از دستگاه های گاز سوز هستند. از طرفی پوشش تمام استیل داخل طبقات آنها باعث می شود تا شما بتوانید میوه های کاملا ارگانیک را خشک کنید و میوه ها پس از خشک شدن دچار هیچ گونه تغییر از لحاظ طعم و رنگ و مزه نشوند.

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه میوه خشک کن که بسیار مورد توجه قرار گرفته است قابلیت کارکرد ممتد آن است. شما می‌توانید بدون نگرانی در مورد آسیب به دستگاه و یا سوختن آن، دستگاه را در مدت زمان های طولانی حتی بیش از ۲۴ ساعت روشن نگه دارید. این در صورتی است که برندهای بی کیفیت را نمی توان در یک بازه زمانی طولانی روشن نگه داشت و این مسئله ممکن است باعث آسیب های جدی به دستگاه شود. بنابراین این کاربرد یک مزیت بسیار عالی برای دستگاه های گروه بکردانه به شمار می آید.

گروه صنعتی بکردانه عرضه کننده دستگاه های میوه خشک خانگی و صنعتی، آماده فروش و توزیع کلیه دستگاه های میوه خشک کن، روغن گیر و کره گیر است. با خرید هر یک از دستگاه های بکردانه می توانید یک کسب و کار خانگی برای خود و افراد خانواده راه اندازی کنید و به درآمد برسید. در صورتی که قصد خرید دستگاه های بکردانه از جمله دستگاه روغن گیری و میوه خشک را دارید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: