کد خبر: ۳۸۷۷۳۹
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
0
با حضور دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، هیات عامل و دیگر مسئولان ارشد بانک ملی ایران، علی رضا گچ پز زاده به عنوان سرپرست جدید معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران معرفی شد.

سرپرست جدید معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران معرفی شد

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم دکتر محمدرضا فرزین با اهدا لوح ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند محسن امین زارع عضو هیات عامل و معاون پیشین امور ارزی و بین الملل این بانک افزود: با توجه به نگاه جدید در حوزه ارزی و بین الملل بانک نیاز است تا دانش و نیرو‌های مسلط، جوان و جدیدی به این حوزه تزریق شوند تا با شتاب بیشتری شاهد تحقق اهداف و راهبرد‌های جدید بانک در این حوزه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به این که شعب و بانک‌های خارج کشور باید محل جذب منابع و سرمایه گذاری ارزی جدید باشند، گفت: با وجود گستردگی نهاد‌های مالی و تعدد شعب مختلف ارزی بانک ملی ایران در خارج کشور منابع جدید ارزی باید برای سرمایه گذاری و تامین مالی در کشور جذب شوند.

سرپرست جدید معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران معرفی شد

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که مبدا و مقصد تجارت کشور طی ماه‌های اخیر گسترده شده است، گفت:سرعت بخشی به فعالیت‌های ارزی بانک در راستای توسعه تجارت خارجی کشور امری لازم و ضروری است.

وی در این مراسم به ارائه خدمات بانک ملی ایران در حوزه ارزی اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران با وجود منابع و شبکه قوی ارزی در خارج کشور می‌تواند خدمات چشمگیر و قابل توجهی در جهت نقل و انتقال ارز بنگاه‌های اقتصادی و تامین مالی ارزی طرح‌های ملی ارائه دهد.

دکتر فرزین در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که از ابتدای امسال تاکنون دستاورد‌های مطلوب و مهمی در حوزه ارزی به دست آوردیم اظهارداشت: استفاده و بکارگیری از نیرو‌های جدید، جوان و خوش فکر در جهت ارتقاء سطح عملکرد و فعالیت‌های امور ارزی و بین الملل بانک موثر است.

وی در ادامه با بیان این که امسال بانک ملی ایران سهم عمده و قابل توجهی در پرداخت ارز اربعین در شبکه بانکی داشت، یادآور شد: بی شک بخش امور ارزی بانک با حضور مدیریت جدید و همکاران پرتلاش با نگاه به جلو موجب نتایج ارزشمند در بانک خواهند شد.

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در این مراسم افزود: امیدواریم سرپرست معاون جدید امور ارزی و بین الملل بانک با کمک اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک در موقعیت جدید با ارائه نقشه راه جدید منشأ خدمات مثبت باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: