کد خبر: ۳۸۷۷۷۲
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
0

مجموعه آهن آلات شهر آهن یکی از مراکزی است که در زمینه فروش انواع آهن آلات فعالیت می کند. این مجموعه قیمت میلگرد آجدار بهترین کارخانه های ایران را به طور روزانه رصد می کند و مناسب ترین قیمت را برای خریداران ارائه می دهد.

میلگرد یکی از مهم­ترین ابزار مورد استفاده در صنایع مختلف است. قیمت میلگرد معمولا در محاسبات برآورد هزینه کلی پروژه ­ها سهم بیشتری از دیگر انواع محصولات فولادی مانند تیرآهن به خود اختصاص می­دهد. با توجه به این موضوع دانستن قیمت دقیق و به ­روز آن برای سرمایه­ گذار، پیمانکار و مهندسان پروژه بسیار حائز اهمیت است. برای بررسی قیمت روز میلگرد با ما همراه باشید.

قیمت روز میلگرد آجدار بهترین کارخانه­ های ایران

 میلگرد، پروفیلی با سطح مقطع دایره­ای و توپر از جنس فولاد است که با توجه به شیوه ساخت، جنس مواد به کار رفته، شکل، قطر و حتی ظاهر آج­های به کار رفته بر روی آن­ به دسته­ های مختلف  تقسیم بندی می ­شود. ساخت میلگرد در کشور­های مختلف استاندارد­های گوناگونی دارد، اما به طور کلی و در بازار ایران به استاندارد های A1، A2، A3 و A4 شناخته می­شود. میلگرد­های استاندارد A1 از نوع نرم و بدون آج یا اصطلاحا صاف هستند و در آهنگری و جوشکاری به کار می­روند. میلگرد­های استاندارد A2 به صورت آجدار مارپیچی و نیمه خشک هستند. معمولا از این میلگرد در خاموت ­زنی مقاطع  ساخته شده و مشی ­بندی استفاده می ­شود. میلگردهای استاندارد A3 از نوع سخت یا (خشک و ترد) است و آن را با فرم آج­های جناقی تشخیص خواهید­ داد. از این میلگرد جهت ساختمان ­سازی استفاده می­شود و جوشکاری بر روی آن مجاز نیست. میلگردهای استاندارد A4 با ظاهر آجدار مرکب، کم ­استفاده­ ترین نوع میلگرد در مقایسه با میلگرد­های دیگر هستند.

قیمت روز میلگرد آجدار بهترین کارخانه­ های ایران

قیمت روز میلگرد آجدار

قیمت میلگرد مانند سایر فراورده­ های فولادی در طی روز­های مختلف هر سال نوسان­های زیادی را تجربه می کند. این نوسان­ها عمدتا در نتیجه تغییرات قیمت مواد اولیه، قیمت ارز، تغییرات سیاسی و اقتصادی، میزان تقاضای بازار و حجم عرضه کارخانه­ ها ایجاد می ­شود. از جمله عوامل دیگری که بر قیمت این محصول تاثیر مستقیم دارند می ­توان به نرخ تورم، هزینه حمل بار، زمان، حجم تولید کارخانه، سایز و وزن میلگرد، برند تولید کننده، نوسانات بازار آهن و حتی تغییرات فصلی اشاره کرد.

کارخانه­ های تولید میلگرد قیمت نهایی خود را بر اساس هر کیلوگرم اعلام می­کنند. اگر شما قصد خرید میلگرد در حجم کم را دارید و به دنبال قیمت هر شاخه میلگرد هستید باید در نظر داشته باشید که این قیمت­ گذاری نیز با توجه به پارامتر­های مختلفی توسط فروشنده انجام می ­پذیرد و قطعا نسبت به خرید در حجم بالا صرفه اقتصادی کمتری خواهد داشت. هر کارخانه شیوه فروش مختص به خود را دارد. بعضی از آن­ها میلگرد تولیدی خود را در همان درب کارخانه به فروش می­رسانند. در نتیجه تهیه وسیله حمل و نقل بر عهده خریدار خواهد بود. برخی دیگر هم ترجیح می­دهند محصول خود را از طریق واسطه ­ها به فروش برسانند و پیمانکاران (مخصوصا در شهرهای کوچک) مجبور خواهند بود برای تامین میلگرد مورد نیاز خودشان به آن­ها مراجعه نمایند. گاهی اوقات نوسانات بازار میلگرد به قدری زیاد می­شود که نرخ این محصول در لحظه تغییر می­کند. برای اطلاع دقیق از قیمت روز میلگرد آجدار بهتر است مستقیم با کارخانه ه­ای که قصد خرید از آن را دارید تماس گرفته و قیمت صحیح را استعلام بگیرید.

قیمت روز میلگرد آجدار بهترین کارخانه­ های ایران

معرفی بهترین کارخانه­ های عرضه میلگرد آجدار در ایران

صنعت فولاد کشور با پیشرفت گسترده­ی خود در سال­های اخیر نه تنها در تولید میلگرد به خودکفایی رسیده، بلکه بخشی از محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می­کند. همان­طور که اطلاع از قیمت روز میلگرد به هنگام خرید اهمیت دارد، شناخت کارخانه­ های تولید میلگرد نیز ضروری است. امروزه کارخانه ­های بسیاری در زمینه تولید میلگرد در ایران فعالیت می کنند که از بهترین آن­ها می توان کارخانه ­های زیر را نام برد:

  • کارخانه ذوب آهن اصفهان
  • کارخانه آریان فولاد
  • کارخانه فولاد خراسان (میلگرد نیشابور)
  • کارخانه فولاد شاهرود
  • کارخانه پرشین فولاد
  • کارخانه ظفر بناب
  • کارخانه فولاد میانه
  • کارخانه بافق یزد
  • کارخانه فولاد البرز ایرانیان (فایکو)
  • کارخانه کاوه تیکمه داش تبریز
  • کارخانه راد همدان
  • کارخانه سیادن ابهر
  • کارخانه سرمد ابرکوه یزد
  • کارخانه جهان فولاد سیرجان

کلام آخر

قیمت میلگرد را عواملی مثل وزن، شاخه، برند، قیمت جهانی آهن و میزان عرضه و تقاضا تعیین می­کنند. شناختن کارخانه­ های تولید کننده­ میلگرد آجدار نیز از فاکتورهای مهم قیمت ­گذاری این محصول به شمار می رود.

شما می­توانید با بهره ­مندی از قیمت روز میلگرد آجدار بهترین کارخانه های ایران از مجموعه شهر آهن کمک بگیرید. مجموعه شهر آهن با وجود کارشناسان حرفه ای و متخصص در زمینه فروش انواع آهن آلات می تواند قیمت پروفیل و میلگرد از بهترین کارخانه های ایران را در اختیارتان قرار دهد.

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: