April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۷۹۵۷
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
0
اختتامیه هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با اجرای ورزش پهلوانی شروع شد.

ارسال ۵۲۰۰ اثر از ۳۱ استان به جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه

هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه به صورت پخش زنده و با حضور مقامات کشوری، مدیران سازمانی از جمله جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، باطنی مدیر شبکه امید، حسین تاریخی رئیس انجمن‌های اتحادیه فیلم‌های مدرسه‌ای، داریوش یاری کارگردان و فیلمساز سینما، نماینده حوزه هنری، عباسی معاون فرهنگی حوزه کودک و نوجوان، جهانگیر الماسی بازیگر سینما و دیگر مسئولین همراه با شرکت‌کنندگان جشنواره و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.

در هشتمین دوره این جشنواره، مجموعا ۵۲۰۰ اثراز ۳۱ استان و ۳۳۴ شهر و ۱۴۹۵ مدرسه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

همچنین قرار است دانش آموزان برگزیده این دوره در باشگاه نهال (ویژه دبستانی‌ها) در باشگاه امید (ویژه متوسطه اول و دوم) در شبکه‌های کودک و امید مسیر رشد تخصصی خود را طی کنند.

در ادامه این مراسم امیرحسین اخوین دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه گفت: خوشحالم که جشنواره فیلم مدرسه یک استعداد یابی است. برای این جشنواره بچه‌ها سه روز از هفته پیش و سه رو از هفته جاری را میهمان ما بودند. برای برگزاری این جشنواره حامیان متعدد داشتیم. خیلی‌ها در راستای شناسایی استعداد‌های این جشنواره کمک کردند.

او افزود: این کار از دل مدرسه شروع شد که از ابتدا بسیار پررنگ و جدی بود و هست.

در ادامه الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان در این جشنواره گفت: ابراز خوشحالی می‌کنم که در محضر دوستان هستم، فقط میخواهم تاکید کنم که هنرمند کسی هست که حرف‌ها و دریافت‌های خود را از جامعه و حقیقت‌هایی که پشت آن جامعه هستند به نحوی نشان دهد. از این رو فهم هنر و نقد و توانایی تولید سه موردی هستند که به هدف کمک می‌کنند.

در پایان اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه مدرسه، در محور داستانی تندیس زرین بهترین کارگردانی به فیلم کلکسیون، بهترین فیلمنامه به فیلم بیگانه، تندیس بهترین بازیگر مرد به فیلم طلسم تعلق گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: