April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۱۵۲
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
0
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات تأکید کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با روحیه انقلابی و بسیجی می‌خواهد مشکلات کارگران و بازنشستگان را حل کند.

وزیر کار با روحیه انقلابی می‌خواهد مشکلات کارگران و بازنشستگان را حل کند

به گزارش مرکز روابط‌عمومی واطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از خبرگزاری فارس، همایش ملی «اندیشه‌ورزی شرکای اجتماعی، بسیج کارگران و کارخانجات» با حضور «سیدصولت مرتضوی» در محل سالن شهید ابومهدی المهندس در سازمان بسیج اقشار برگزار شد.
 
 در این آئین «حمیدرضا الله‌بداشتی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از طراحی نشان اقتصاد مقاومتی برای کارگران و کارخانجات خبر داد و گفت: ما نیز با همه ظرفیت‌ها در کنار دولت هستیم و برای افزایش تولید و بهره‌وری در کارخانجات کمک می‌کنیم.
 
الله‌بداشتی افزود: در طول دوران دفاع مقدس ۹۲ هزار شهید بسیجی تقدیم اسلام شد که ۱۴ هزار نفر از آن‌ها کارگر بودند، گفت: بسیج پاره تن مردم است و نباید هیچ‌وقت مصالح مردم را فراموش کنیم.
 
وی گفت: در طول ۴۲ سال گذشته بسیج همواره در کنار مردم بوده به‌ویژه در شرایط دشواری مانند سیل، زلزله، کرونا و سایر مشکلات، گروه‌های جهادی بسیج همدل و همراه با مردم و پیش از دستگاه‌های اجرایی خدمت کرده‌اند.
 
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از طراحی نشان اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این طرح به تولیدکنندگان برتر اهدا می‌شود و برای معرفی تولیدکنندگان برتر، کارگران و کارفرمایان به کار می‌رود.
 
به گفته الله‌بداشتی، اقتصاد مقاومتی درون‌زا و برون‌نگر و مردم پایه است و با گروه‌های مختلف مردمی و جهادی می‌توانیم به سرمنزل مقصود برسیم.

گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: