April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۲۴۹
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
0

 

ارز دیجیتال پاری سن ژرمن PSG

ارز دیجیتال پاری سن ژرمن با نماد اختصاری PSG، در سال ۲۰۲۰، با هدف افزایش مشارکت هواداران در تصمیم‌ها و سیاست‌های باشگاه ورزشی Paris Saint Germain ایجاد شد. در دنیای فوتبال، بسیاری از هواداران تیم‌های ورزشی علاقه دارند که در برنامه‌ها و رویدادهای تیم فوتبال موردعلاقه‌شان مشارکت داشته باشند. برای مثال، انتخاب جملات روی بازوبند کاپیتان و یا نظرخواهی در گل سال و دیگر جوایز مربوط به باشگاه، گزینه‌های جذابی برای هواداران به نظر می‌رسند. مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن با توجه به این نیاز، با ارائه توکن هواداری PSG، سعی کرده‌اند که هواداری را به یک سرمایه ارزشمند مالی برای همه تبدیل کنند. این ایده بسیار جالبی است!

البته انواع رمزارز هواداری تاکنون ایجاد شده‌اند که پاری سن ژرمن یکی از معروف‌ترین آن‌هاست. هوادارانی که مایل به پرداخت هزینه برای تیم موردعلاقه‌شان هستند، هرچه تعامل و معامله بیشتری با توکن موردنظر داشته باشند، اختیارات و امتیازات بیشتری کسب می‌کنند. اما این باشگاه چه امتیازاتی برای استفاده از ارز دیجیتال پاری سن ژرمن در نظر گرفته است؟ برای پاسخ به این سوال باید با نحوه عملکرد توکن هواداری پاری سن ژرمن آشنا شویم.

نحوه کارکرد توکن هواداری PSG

ارز دیجیتال پاری سن ژرمن، یک توکن قابل تعویض است. این یعنی عملکردی مشابه ارزهای فیات دارد و شما می‌توانید توکن هواداری PSG را با برخی خدمات و محصولات موردنظر مبادله کنید.

شبکه سوشیوس (Socios) به عنوان یکی از پلتفرم‌های معروف در زمینه ارائه توکن‌های هواداری، فن توکن باشگاه پاری سن ژرمن را ایجاد کرده است. هواداران می‌توانند برای مشارکت در مدیریت باشگاه پاری سن ژرمن، در این پلتفرم تعامل داشته باشند. آن‌ها با خرید توکن مورد نظر از سوشیوس، می‌توانند به امتیازاتی همچون رزرو جایگاه ویژه در استادیوم دست پیدا کنند. هرچقدر تعامل آنها بیشتر باشد، امتیاز بیشتری دریافت می‌کنند.

جالب است بدانید که هر سال، ۵٫۲ میلیون واحد PSG، عرضه می‌شود. تعیین سقف محدود برای ارز دیجیتال پاری سن ژرمن، ارزش آن را بیشتر کرده است.علاوه بر تعامل در سوشیوس، کاربران می‌توانند با استیکینگ (Staking) ارزهای دیجیتالی مثل بایننس کوین (BNB) در لانچ پول (LaunchPool)، توکن PSG را به عنوان پاداش دریافت کنند.

مزیت منحصر به فرد ارز دیجیتال پاری سن ژرمن

توکن هواداری PSG، یک ابزار فوق العاده سودمند برای بازیکنان و هواداران است. دارندگان این توکن، حق نظر دادن در بسیاری از برنامه‌های فعلی و آینده باشگاه پاری سن ژرمن را دارند. مهم‌تر اینکه، ارزش این رمزارز به مشارکت کاربران بستگی دارد؛ بنابراین تغییرات نوسانات بازار خصوصا قیمت بیت کوین و اتریوم، روی این رمزارز تاثیری ندارد.

یکی دیگر از مزیت‌های منحصر به فرد PSG، امتیازات ویژه آن برای هولدرها است. هولدرهای PSG، امتیاز دریافت انواع NFT، امضای بازیکنان معروف و امتیازاتی از این دست را خواهند داشت. علاوه بر این، با استیکینگ این توکن، کاربران کلکسیونی از NFT‌های بازی‌های بلاکچینی را به دست می‌آورند. همچنین به‌زودی هولدرها خواهند توانست با استفاده از این توکن‌ها به خرید کالا و خدمات دلخواه اقدام کنند.

۳ نکته جالب درباره فن توکن باشگاه پاری سن ژرمن

باشگاه پاری سن ژرمن برای حضور خود در بازار ارز دیجیتال، به توکن PSG اکتفا نکرده است. این باشگاه اخیرا قراردادهای گسترده‌ای با شرکت هایی مثل «کریپتو دات کام» (Crypto.Com) بسته است. برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این شرکت قرار است در نقش اسپانسر برای PSG نقش ایفا کند.

❖ «زندگی سیاه پوستان مهم است» یکی از نوشته‌های جالب روی بازوبند بازیکنان فوتبال بود که اخیرا توسط مشارکت کنندگان فن توکن باشگاه پاری سن ژرمن به توافق رسید شد.

https://wallex.ir/blog/psg-fan-token/

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: