اتریوم ۱۴۰ دلار بالاتر از کف هفته گذشته
کد خبر: ۳۸۸۳۴۵
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
0
در شرایطی که بیت کوین دوباره به کانال ۱۶۰۰۰ دلار بازگشته، اما شاخص ترس و طمع این ارز، ترس شدید در بازار را نشان می‌دهد.

ابهامات عجیب بازار رمز ارز‌ها

سلطان بازار رمز ارز‌ها پس از فشار فروشی که منجر به سقوط آن تا قیمت ۱۵۶۴۷ دلار شد، وضعیت بهتری پیدا کرده و دوباره به کانال ۱۶۰۰۰ دلار بازگشته است.

بیت کوین طی شبانه روز گذشته با رشد کمتر از نیم درصدی، در محدوده ۱۶۶۰۰ دلار معامله می‌شود. اما بازدهی هفتگی آن منفی نیم درصد است. در مقیاس ماهانه نیز بیت کوین افت ۱۹ درصدی را نمایش می‌دهد.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۱۸ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۳۱۸ میلیارد دلار است.

وضعیت بیت کوین این روز‌ها با ابهامات فراوانی مواجه است. از طرفی ترس شدید در بازار حاکم است و از طرف دیگر، اعلام شده که تعداد آدرس‌های دارای حداقل یک بیت کوین به ۹۵۰ هزار عدد رسیده که رکوردی بی سابقه است.

از طرف دیگر، میزان بیت کوین ورودی به صرافی‌ها از جانب کیف پول ماینر‌ها به بالاترین سطح در ۱۴ ماه گذشته رسیده که این موضوع می‌تواند فشار فروش زیادی در بازار ایجاد کند.

اتریوم ۱۴۰ دلار بالاتر از کف هفته گذشته

اتریوم امروز بیش از ۲ درصد رشد کرده و هم اکنون با نرخ حدود ۱۲۲۰ دلار معامله می‌شود. در افت اخیر، اتریوم تا قیمت ۱۰۸۱ دلار هم پایین رفته بود که اکنون حدودا ۱۴۰ دلار بالاتر از آن نرخ معامله می‌شود.

بازده هفتگی اتریوم وارد محدوده مثبت شده و کمی کمتر از یک درصد رشد کرده است. در مقیاس ماهانه، اما همچنان افت ۲۱ درصدی در این آلت کوین دیده می‌شود.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته ۵ میلیارد دلار بوده که رقم بسیار پایینی است. ارزش بازار آن نیز رقم ۱۴۹ میلیارد دلار را نمایش می‌دهد.

فقط ۴ آلت کوین منفی هستند

امروز اکثر آلت کوین‌ها مثبت هستند. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار Trust Wallet Token با افت ۲.۵ درصدی و بیت کوین کش با افت ۱.۵ درصدی، در کنار EOS و استلار که کمتر از نیم درصد افت کرده اند، تنها نماد‌های منفی هستند.

در میان نماد‌های مثبت، هوبی توکن با رشد ۲۳ درصدی عملکردی عالی داشته. این آلت کوین در مقیاس هفتگی هم ۵۷ درصد رشد کرده، اما در مقیاس ماهانه همچنان افت ۲۰ درصدی را نمایش می‌دهد. البته وضعیت همه آلت کوین‌ها به این اندازه خوب نیست و مابقی نماد‌های مثبت، رشدی کمتر از ۶ درصد دارند که از پربازده‌ترین این آلت کوین‌ها می‌توان به کوانت و BNB اشاره کرد که کمی بیش از ۵ درصد افزایش قیمت دارند.

سقوط ارزش معاملات تا سطح ۳۶ میلیارد دلار

ارزش بازار ارز‌های دیجیتال با رشد یک درصدی به رقم ۸۴۲ میلیارد دلار رسیده است. اما ارزش معاملات ۲۰ درصد کاهش یافته و طی شبانه روز گذشته تنها ۳۶ میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای حدود ۳ میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین‌ها هم ۳۳ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: