April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۳۷۵
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
0
علیرغم رشد بیش از ۶۲ درصدی پرتفو، شرکت بیمه حافظ در راستای اهداف مشتری مداری خود تلاش کرده است تا میزان شکایت‌های خود را به حداقل ممکن برساند. از این رو، در سال ۱۴۰۰ کاهش ۵۲ درصدی شکایت‌ها را نسبت به سال ۱۳۹۹ تجربه کرده است.

کاهش ۵۲ درصدی شکایات «بیمه حافظ»

از آنجا که بخش عمده شکایت‌ها مربوط به تاخیر یا اعتراض در میزان پرداخت خسارت‌ها است، شرکت بیمه حافظ با تسهیل و تسریع در پرداخت، عملاً خسارت معوق نداشته و با کاهش شکایت‌ها روبرو بوده است.

در این میان، یکی از مهمترین اهداف شرکت بیمه حافظ کاهش میزان شکایت‌ها از سوی مشتریان بوده است که از سال ۹۸ تاکنون روند نزولی آن‌ها قابل تامل بوده است.

بر اساس آمار‌های شرکت؛ در سال ۹۸ معادل ۴۷ شکایت از بیمه حافظ ثبت شده که این رقم در سال ۹۹ به ۲۱ شکایت تقلیل پیدا کرده است. لازم به ذکر است، شرکت بیمه حافظ در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ با افزایش پرتفوی ۱۰۳.۵ درصدی روبرو بود؛ با این وجود ارقام نشان دهنده کاهش ۵۵ درصدی میزان شکایت‌های این شرکت است.

در ادامه این روند، میزان شکایت‌ها در سال ۱۴۰۰ به ۱۰ عدد رسید که نشان دهنده کاهش ۵۲ درصدی نسبت سال ۹۹ بوده است. این کاهش در حالی رخ داده است که میزان پرتفوی شرکت از سال ۹۹ تا ۱۴۰۰ با افزایش ۶۲ درصدی پرتفو روبرو است.

به رغم افزایش ۲۲۹ درصدی پرتفوی بیمه حافظ از سال ۹۸ تا ۱۴۰۰ این شرکت با کاهش ۷۸ درصدی شکایت‌ها روبرو بوده که مهندسی فنی فرآیند‌های بیمه حافظ و فعالیت دقیق پرسنل را در زمینه خدمات بیمه گری متذکر می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: