کد خبر: ۳۸۸۴۲۲
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
0
فشار فروش در بازار ارز‌های دیجیتال چندان زیاد نیست، اما با این حال اکثر نماد‌ها منفی شده اند. بیت کوین و اتریوم هم افت کمتر از یک درصد دارند.

درجا زدن بیت کوین و اتریوم در روز‌های کم رونق بازار!

در حال حاضر بیت کوین با افت کمتر از نیم درصد، در محدوده ۱۶۵۵۰ دلار معامله می‌شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم منفی نیم درصد است. اما در مقیاس ماهانه همچنان خریداران در زیان سنگینی قرار دارند و قیمت طی این مدت ۱۸ درصد افت کرده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۱۹ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۳۱۸ میلیارد دلار است. ارزش پایین معاملات نشان می‌دهد با وجود افت قیمت ها، همچنان بخشی از معامله گران دست به خرید نمی‌زنند و منتظر قیمت‌های پایین‌تر هستند.

نظرسنجی که اخیرا از آمریکایی‌ها انجام شده نشان می‌دهد همچنان انتظار زیادی برای رسیدن قیمت به ۱۴۰۰۰ دلار وجود دارد که احتمالا سرمایه گذاران سایر کشور‌ها نیز چنین انتظاری دارند.

سقوط ارزش معاملات اتریوم

اتریوم هم امروز منفی است. اما افت آن کمتر از یک درصد است و قیمت، نوسان بزرگی ندارد. در حال حاضر اتریوم با نرخ حدود ۱۲۱۰ دلار معامله می‌شود.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته حدود ۴ میلیارد دلار بوده که این یکی از کمترین ارقام معاملات روزانه طی چند ماه گذشته محسوب می‌شود. ارزش بازار اتریوم نیز ۱۴۸ میلیارد دلار است.

دوج کوین همچنان می‌تازد

امروز اکثر نماد‌ها منفی هستند و تعداد نماد‌های مثبت، به عدد ۱۰ نمی‌رسد. اما چند نمادی که رشد کرده اند، افزایش قیمت خوبی داشته اند.

ایپ کوین با رشد ۱۳ درصدی بهترین عملکرد را در فهرست ۵۰ ارز برتر دارد. دوج کوین هم با رشد ۱۲ درصدی پس از آن قرار دارد. لئو هم با رشد ۷ درصدی جزو نماد‌های پربازده امروز است.

اما در میان نماد‌های منفی، افت قیمت‌ها چندان بزرگ نیست. بیشترین کاهش قیمت امروز را Trust Wallet Token داشته که کمتر از ۵ درصد افت کرده است. سولانا و نیر پروتکل هم با افت‌های ۴ و ۳ درصدی، جزو منفی‌ترین نماد‌های امروز هستند. مابقی ارز‌های منفی، افتی کمتر از ۲ درصد دارند.

البته Trust Wallet Token که در مقیاس روزانه بیشترین افت را دارد، در مقیاس ماهانه با رشد ۷۷ درصدی همچنان پربازده‌ترین نماد در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار محسوب می‌شود.

دامیننس بیت کوین؛ کمتر از ۳۸ درصد

ارزش بازار ارز‌های دیجیتال با افت ۳ دهم درصدی نسبت به روز گذشته به رقم ۸۴۰ میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۴ درصد نسبت به دیروز کمتر شده و رقم ۳۵ میلیارد دلار را نمایش می‌دهد.

ارزش معاملات دیفای به ۲.۶ میلیارد دلار رسیده و در استیبل کوین‌ها هم ۳۳ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

دامیننس بیت کوین هم که نسبت ارزش بیت کوین در مقابل سایر ارز‌ها را نمایش می‌دهد هم اکنون به ۳۷.۸ درصد رسیده که در مقایسه با چند ماه گذشته، بیش از ۲ درصد افت کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: