April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
یادداشت وجیه اله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
کد خبر: ۳۸۸۴۴۱
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
0
وجیه اله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو در پیامی، هفته بسیج را به بسیجیان و ملت شریف ایران تبریک گفت.

کلید واژه

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، در پیام جعفری به مناسبت هفته بسیج آمده است:

هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار بسیج مستضعفین و قدردانی از قشری است که حافظان اسلام و کشور هستند. بسیجیان مخلص و ایثارگر که بیعت و پیوند مستحکم با مقام معظم رهبری دارند، همواره در رخداد‌های گوناگون کشور، خوش درخشیده اند و اخلاص این نهاد خدمتگزار؛ موجب شده تا بدون چشمداشت و در گمنامی؛ جهاد در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی را رقم زنند.

مقام معظم رهبری در سخنان ۵ آذرماه امسال به درستی فرمودند که"بسیجی بدون داشتن حتی انتظار تشکّر، وارد میدان جهاد و خدمت می‌شود و خطرات آن را به جان می‌خرد. "

باید اذعان کرد سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) نیز با تاسی از چنین روحیه ای، در جهادی دیگر؛ همواره با روحیه توسعه نگر و بسیجی وار؛ تحقق برنامه‌ها در بخش معدن و صنایع معدنی را اولویت قرار داده که هدف آن توسعه مناطق کم برخوردار، رشد تولید، افزایش اشتغال و ارزآوری برای کشورمان است. این سازمان در عرصه "تولید و توسعه"؛ بهره مندی از ظرفیت‌های کشور برای رشد اقتصاد ملی را به عنوان یک تکلیف دنبال می‌کند و امید است کلیدواژه "بسیج" که دلالت بر انسجام و یکپارچگی دارد؛ سربلندی و موفقیت را در مسیر توسعه به همراه داشته باشد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی؛ هفته بسیج را به بسیجیان شجاع و با بصیرت، ایثارگران و خانواده‌های شهدا و جانبازان گرامی به ویژه کارکنان بسیجی بخش معدن و صنایع معدنی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ برای ملت ایران، سرافرازی و سربلندی آرزو دارم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: