April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
اقدام قابل تحسین تیم پزشکی درمانگاه گهرزمین؛
کد خبر: ۳۸۸۶۱۳
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
0
اقدام قابل تحسین تیم پزشکی درمانگاه گهرزمین با احیای موفق و بازگشت به زندگی.

احیای موفق و بازگشت به زندگی

روز گذشته دوشنبه هفتم آذر ماه ۱۴۰۱ یکی از پرسنل پیمانکاری نگین گهر بنام م. م ساعت ۶:۳۰ دقیقه با علائم ضعف و بیحالی، تهوع و افت فشارخون به اورژانس نگین گهر مراجعه و پس از سرم تراپی و اقدامات اولیه توسط پرسنل اورژانس شرکت پیمانکار ساعت ۶:۴۵ با آمبولانس به درمانگاه گهرزمین منتقل می‌شود.

بیمار بلافاصله توسط پزشک درمانگاه ویزیت شده و در حین انجام نوار قلب، ناگهان وی دچار ایست قلبی و تنفسی می‌شود.

سریعا اقدامات احیا قلبی و ریوی توسط پرسنل درمانگاه گهرزمین صورت می‌گیرد. عملیات احیا بیمار قریب به یک ساعت به طول می‌انجامد و در این مدت کلیه اقدامات از قبیل چندین مرحله شوک درمانی، ماساژ قلبی، احیا تنفسی و دارو درمانی طبق پروتکل‌های احیا انجام می‌شود.

خوشبختانه با دقت نظر و تلاش شایسته تقدیر تیم پزشکی و یاری خداوند متعال، بیمار فوق الذکر بصورت کامل احیا شده و با حال عمومی خوب و آگاه به زمان و مکان و کاملا هوشیار، جهت اقدامات درمانی بعدی توسط پرسنل مجرب درمانگاه گهرزمین به بیمارستان دکترغرضی سیرجان منتقل گردید.

در حال حاضر حال بیمار مساعد گزارش شده و تحت نظر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان می‌باشد.

شایان است از زحمات تیم احیا درمانگاه گهرزمین: دکتر علی کریمی، دکتر سید احسان محمودی و پرستاران مجرب، آقایان: محمد هادی کرمانی، حسین هابیلی، محمد حسین شاهی، مسعود امینی، پرسنل بهداری نگین:ایمان عظیمی زاده و علیرضا پروار، خانم زهره یعقوبی و مسوول خدمات آقای یادگاری کمال تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

منبع:روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: