April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۸۸۳
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
0
کشتی رویای دریا به منظور افزایش جذابیت‌های گردشگری کیش و ارتقاء فرهنگ بهره مندی از دریا آماده بهره برداری است.

پهلوگیری نخستین کشتی رستوران کروز به نام رویای دریا در بندرگاه کیش

کشتی رستوران کروز رویای دریا با هزینه بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و سرمایه خارجی از کشور ژاپن توسط کاپیتان جعفری و کاپیتان حبیب اله رئوفی خریداری شده و پس از تغییر پرچم، با پرچم ایران در آب‌های ساحلی جزیره کیش، آماده ارائه خدمات تفریحی است.

کاپیتان بهروز جعفری مالک این کشتی با بیان این که کشتی رویای دریا به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع سطح اشغال به ابعاد ۶۵ متر طول و ۱۴ متر عرض در ۶ طبقه دارای ۵ سالن و با ظرفیت پذیرش۷۰۰ نفر گردشگر و ۷۰ نفر خدمه مطابق استاندارد جهانی (IMo) می‌باشد؛ افزود: سرعت این کشتی ۱۱ گره دریایی است که در ۶ طبقه ساخته شده و دارای ۶ عرشه، ۸ اتاق cip، فروشگاه و مجهز به ۲ کافی شاپ داخلی و روف گاردن، همچنین مجهز به آشپزخانه روز دنیا به مساحت ۵۰۰ متر جهت طبخ انواع غذا‌های ایرانی، فرنگی و فست فود و مجهز به تمامی لوازمات قنادی مجهز به سالن همایش، سالن عقد عروسی، مجهز به سالن‌های جشن تولد مجزا با ظرفیت مختلف و با دید کامل دریا می‌باشد.

جعفری با اشاره به برخورداری کشتی رویای دریا از سیستم‌های پیشرفته صوتی و سه پیانو قدیمی ادامه داد: برای رفاه حال گردشگران، ۷ سیستم خنک کننده ۶۵ تنی در این شناور نصب شده است.

وی با بیان این که این کشتی دارای تمامی ابزار نجات در دریا و تجهیزات به روز دنیا به تایید سازمان بنادر و دریانوردی است؛ تاکیدکرد: کشتی رویای دریا می‌تواند علاوه بر استقرار در آب‌های ساحلی جزیره کیش و رقم زدن اوقاتی رویایی در شبانه روز برای گردشگران، تردد به دیگر سواحل استان هرمزگان و استان‌های همجوار و کشور‌های حاشیه خلیج فارس را هم در برنامه خود داشته باشد.

گفتنی است ورود سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دریایی کیش شتاب فزاینده‌ای به خودگرفته؛ به طوری که در طول یک هفته اخیر، علاوه بر این کشتی، شناور بزرگ تفریحی– مسافری کارینا نیز به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: