کد خبر: ۳۸۸۹۵۶
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
0

صندوق سهامی؛ بهترین گزینه سرمایه‌ گذاری در بورس

تاکنون به این فکر کرده‌اید چطور می‌توان بدون دردسر و نگرانی در بازار سهام سرمایه گذاری کنید؟ یا اینکه چطور بدون دانش بورسی به بیشترین بازدهی دست یابید؟ پاسخ این سؤال ساده است! از طریق خدمات سبدگردانی در بورس و صندوق سهامی به‌‌سادگی می‌توانید به بازدهی مورد نظرتان دست یابید. در ادامه بیشتر درباره خدمات سبدگردانی در بورس و صندوق سهامی توضیح می‌دهیم.

***

صندوق سهامی یکی از شیوه‌های مرسوم سرمایه‌گذاری در اقتصادهای پیشرفته دنیاست؛ در ایران نیز بازدهی صندوق‌های سهامی به‌طور معمول بیشتر از تمام بازارهای موازی نظیر مسکن، خودرو، طلا و دلار بوده است. شاید تصور کنید ریزش بازار سهام در یکسال اخیر و زیان گسترده‌ای که سرمایه‌گذاران تجربه کردند، برای شما هم پیش آید و دارایی‌تان را در معرض خطر قرار دهد! حقیقتاً اگر بدون حساب‌وکتاب در بورس سرمایه گذاری کنید، نباید انتظار چیز دیگری غیر از ضرر و زیان داشته باشید؛ اما اگر از یک مشاوره سرمایه‌گذاری درست و خدمات یک شرکت سبدگردانی در بورس معتبر بهره‌مند شوید، نه‌تنها ضرر نمی‌کنید، بلکه می‌توانید انتظار بازدهی مناسبی هم داشته باشید.

صندوق سهامی یکی از خدمات شرکت‌های سبدگردان در بورس است که از طریق آن می‌توانید با مبالغ خرد نیز در بازار سهام سرمایه‌گذاری کنید و رشدی بیشتر از بازارهای طلا،‌ دلار و مسکن نصیبتان شود. این مدل از سرمایه‌گذاری مختص کسانی است که نه وقت پیگیری بازار سهام و نه دانش کافی سرمایه‌گذاری دارند؛ بنابراین از صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک نظیر صندوق سهامی فارابی، صندوق درآمد ثابت فارابی و خدمات سبدگردانی در بورس استفاده می‌کنند.

همان‌طور که می‌دانید پیش‌نیاز هر اقدامی در بازار سرمایه،‌ دریافت کد بورسی است. دریافت کد بورسی هم‌اکنون در بسیاری از کارگزاری‌های معتبر نظیر کارگزاری فارابی به‌صورت رایگان و کاملا غیرحضوری انجام می‌شود. در واقع کافیست از طریق گوشی موبایل خود وارد سایت کارگزاری فارابی شوید و در کمتر از پنج دقیقه فرایند دریافت کد بورسی را به‌صورت غیرحضوری تکمیل کنید. پس از آن به‌سادگی می‌توانید از هر خدماتی که – در بازار سرمایه – مورد نیازتان است، بهره‌مند شوید.

برای اینکه بهترین روش سرمایه‌گذاری در بورس را انتخاب کنید، می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی و رایگان سرمایه‌گذاری نیز بهره‌مند شوید. مشاوران سرمایه‌گذاری کارگزاری فارابی با شماره 1561(بدون پیش شماره و 24 ساعته) آماده راهنمایی متقاضیان هستند.

پس از دریافت مشاوره سرمایه گذاری،‌ می‌توانید از یکی از خدمات شرکت سبدگردان فارابی بهره‌مند شوید. خدمات این شرکت شامل صندوق یکم اکسیر فارابی(سهامی)، صندوق دوم اکسیر فارابی(درآمد ثابت)، صندوق قابل معامله سلام(سهامی)، صندوق قابل معامله لبخند(درآمد ثابت) و خدمات سبدگردانی اختصاصی می‌شود.

اگر دارایی‌تان بیش از یک میلیارد تومان است و تمایل دارید از خدمات اختصاصی سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم ضمن تماس با مشاوران سرمایه گذاری، نسبت به انعقاد قرارداد سبدگردانی اقدام کنید؛ اما اگر می‌خواهید در مبالغ کمتر از یک میلیارد تومان در بورس سرمایه‌گذاری کنید، بهترین راهکار استفاده از صندوق سهامی فارابی است.

برای سرمایه‌گذاری در این صندوق کافیست ثبت‌نام خود را در کارگزاری فارابی تکمیل کنید و سپس از طریق سایت فارابی به‌سادگی – همانند خرید اینترنتی – وجه مورد نظر خود را واریز کنید. پس از واریز وجه که می‌تواند هر مبلغی باشد، سرمایه‌گذاری شما در صندوق سهامی آغاز می‌شود.

توجه داشته باشید، هر چه بازار سهام صعودی‌تر باشد، شانس کسب بازدهی افزایش می‌یابد و اگر بازار سهام نزولی باشد،‌ بازدهی سرمایه‌گذاری نیز به‌ناچار نزولی خواهد بود. با این تفاوت که به‌دلیل سازوکار حرفه‌ای شرکت سبدگردان، کسانی که در صندوق سهامی فارابی سرمایه‌گذاری می‌کنند، به‌مراتب بازدهی بیشتری نسبت به سایر سرمایه‌گذاران نصیبشان می‌شود.

اگر هم نمی‌خواهید با صعود و نزول بازار سهام، دارایی‌تان در معرض ریسک قرار بگیرد، می‌توانید از گزینه سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت فارابی بهره‌مند شوید. شرکت سبدگردان فارابی دو صندوق درآمد ثابت دارد. نخست صندوق دوم اکسیر فارابی است که از نوع صدور و ابطالی است و برای سرمایه‌گذاری در آن کافیست ثبت‌نام کنید و از طریق وب‌سایت کارگزاری فارابی نسبت به واریز وجه اقدام کنید. همچنین برای صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی نیز به‌سادگی می‌توانید از طریق جستجوی نماد «لبخند» در سامانه معاملات آنلاین تمام کارگزاری‌ها، نسبت به خرید واحد‌های صندوق مورد نظرتان اقدام کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: