April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۰۸۸
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
0
مدیرعامل بانک دی با اعلام «افشای صورت های مالی شش ماه نخست سال جاری بانک در موعد قانونی»، این اقدام را نشان پایبندی بانک دی به ضوابط نهاد ناظر خواند و گفت: سال ۱۴۰۱ را به درستی می‌توان سال شفافیت بانک دی نامید.

افشای به موقع و کاهش قابل توجه بندهای حسابرسی صورت های مالی میان دوره ای شش ماهه ۱۴۰۱

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی با بیان این‌که این بانک طی سال جاری، نه تنها برگزاری مجامع خود را به روز کرده، بلکه انتشار به موقع صورت‌های مالی را نیز در اولویت اقدامات قرار داده است، افزود: نکته مهم و قابل توجه در صور‌ت‌های مالی شش ماهه سال جاری بانک، تطابق صد درصدی آن با تغییرات اعمالی از سوی بانک مرکزی است.

وی افزود: صورت‌های مالی شش ماه نخست سال جاری بانک دی، دقیقا مطابق دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی تنظیم شده و می‌توان آن را یکی از شفاف‌ترین صورت‌های مالی در نظام بانکی دانست.

مدیرعامل بانک دی همچنین با بیان این‌که این بانک بر افشای صورت‌های مالی شرکت‌های زیرمجموعه نیز تاکید دارد، گفت: صورت‌های مالی همه شرکت سهامی زیرمجموعه در موعد مقرر قانونی به صورت کامل افشا شده و این نشان دهنده شفافیت حاکم بر بانک دی است.

قیطاسی همچنین افشای صورت‌های مالی تلفیقی را از دیگر موفقیت‌های این بانک در سال جاری خواند و اظهار کرد: افشای صددرصدی صورت‌های مالی بانک و تلفیقی، از نگاه سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک مرکزی اهمیتی فوق العاده دارد و می‌تواند جایگاه بانک را ارتقا دهد.

وی با تاکید بر این که «بانک دی به الزامات نهاد ناظر پایبند است»، ادامه داد: همه درخواست‌های دریافتی از بانک مرکزی، به سرعت پاسخ داده می‌شود.

مدیرعامل بانک دی گفت: با تلاش‌های مستمر همکاران و تشکیل کارگروه‌های مختلف در بخش‌های مالی، سرمایه گذاری و … همچنین ارائه مدارک و مستندات لازم، تعداد بند‌های حسابرسی در صورت‌های مالی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به صورت‌های مالی پایان سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

قیطاسی افزود: با ادامه این روند، بدون شک در صورت‌های مالی پایان سال جاری، دسترسی به هدف «دریافت گزارش مقبول» از حسابرس، دور از دسترس نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: