کد خبر: ۳۸۹۲۷۶
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
0
نتایج یک مطالعه نشان داده است که ۳۶ درصد از گیمر‌های حرفه‌ای در خاورمیانه نگران سلامت روان خود هستند.

نکاتی که برای گیمر‌های حرفه‌ای اهمیت دارند

یک مطالعه مبتنی بر نظرسنجی به سفارش مرکز تحقیقاتی روسی کسپرسکی نشان داده که ایمنی سلامت روان یکی از بزرگترین عوامل تأثیرگذار بر گیمر‌های حرفه‌ای است.

بر اساس این مطالعه ۳۶ درصد از حرفه ای‌های بازی و ورزش‌های الکترونیکی در خاورمیانه، ترکیه و منطقه آفریقا بیشتر از سایر گیمر‌ها نگران وضعیت روانی خود هستند.

طبق این مطالعه، گیمر‌های حرفه‌ای الکترونیکی به عادات و سبک زندگی سالم توجه زیادی دارند؛ به گونه‌ای که ۳۵ درصد از آن‌ها از آمادگی ذهنی مناسب مراقبت می‌کنند و ۲۶ درصد داشتن خواب کافی را مهم می‌دانند.

در مقابل، ۴۸ درصد از متخصصان بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیکی ترجیح می‌دهند به بازی برای بهبود عملکرد به جای استراحت بیشتر برای خواب یا تغذیه سالم ادامه دهند.

بر اساس مطالعه‌ای که اخیراً توسط دانشگاه وینچستر در مورد پیش‌بینی اختلالات سلامت روان در بین گیمر‌هایی که ورزش‌های الکترونیکی انجام می‌دهند، برگزار شده، این اختلالات در بین آن‌ها و در سطحی مشابه از ورزش‌کاران دیگر ورزش‌های حرفه‌ای مانند فوتبال شایع است.

نتایج همچنین نشان داده اند که گیمر‌های حرفه‌ای ممکن است مشکلات خواب، خستگی و فوبیای اجتماعی را تجربه کنند.

این نظرسنجی ثابت کرد که گیمر‌های حرفه‌ای بیش از دیگران نگران سلامت روان خود هستند و ۸۸ درصد از آن‌ها معتقدند که احساس سلامت و تندرستی برای دستیابی به عملکرد بالا در بازی‌ها ضروری است.

بازیکنان حرفه‌ای نیز مسئولیت بیشتری برای سلامتی خود بر عهده می‌گیرند و بیشتر به عادات سالم اهمیت می‌دهند، ۲۶% علاقه‌مند به خواب کافی، ۳۵% علاقه‌مند به آمادگی ذهنی و ۲۶% اعلام کرده‌اند که برای فعالیت هرچه بیشتر بدن خود مرخصی می‌گیرند.

۴۸ درصد از متخصصان ورزش و بازی‌های الکترونیکی به استراحت، خواب یا خوردن غذای سالم برای بهبود عملکرد خود اهمیت می‌دهند.

در مقایسه، ۶۴ درصد از اینفلوئنسر‌های برتر بازی ترجیح می‌دهند به بازی ادامه دهند تا استراحت کنند.

مارینا تیتووا، معاون بازاریابی محصولات مصرفی در کسپرسکی، سطح رقابت در مسابقات بازی‌های الکترونیکی را "افراطی" توصیف و اشاره کرد که گاهی اوقات به سطح رقابت در ورزش‌های واقعی می‌رسد.

او گفت: گیمر‌های حرفه‌ای زمان زیادی را صرف آماده‌سازی کامل برای بازی می‌کنند تا به سطوح پیشرفته در آن برسند؛ زیرا مهارت‌های شخصی و نرم‌افزاری علاوه بر مهارت‌های فنی بازی، نقش مهمی در برنده شدن دارند.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که ۸۲ درصد از متخصصان بازی معتقدند که برنده شدن با سلامت روان بازیکن مرتبط است.

این گزارش اقدامات زیر را برای حفظ سطح بالایی از عملکرد و امنیت در سیستم بازی توصیه می‌کند:

استفاده از یک راه حل امنیتی قوی و قابل اعتماد برای شما مفید خواهد بود، به خصوص اگر در حین بازی، سرعت کامپیوتر شما را کاهش ندهد. اما در عین حال از شما در برابر هر تهدید سایبری احتمالی محافظت می‌کند.

مراقب کمپین‌های فیشینگ و بازیکنان ناآشنا باشید و مطمئن شوید که بازی‌ها را فقط از وب‌سایت‌های رسمی خریداری می‌کنید و از تخفیف‌ها استفاده می‌کنید.

از خرید هر بازی جدید به محض عرضه، حتی در زمان فروش تابستانی استیم خودداری کنید و قبل از خرید بازی‌های کمتر محبوب، حتما نظرات و امتیازات را مطالعه کنید. اگر پیشنهادی غیرقابل باور به نظر برسد، احتمالاً یک کلاهبرداری است.

منبع: الیوم السابع

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: