کد خبر: ۳۹۰۳۲۹
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
0
عملکرد معاونین و مدیران گهرزمین قدردانی نمود و فعالیت‌های آنان در زمینه‌های بومی سازی و مهندسی معکوس، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، مسکن، وفاق سازمانی و وحدت و همدلی، عمرانی و محوطه سازی و آموزش را قابل تقدیر دانست.

مدیرعامل گهرزمین؛ حاج قاسم؛ مرد روز‌های سخت بود

به گزاش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، در جلسه افتتاحیه ارزیابی و بهره وری این شرکت و در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها که با حضور مدیرعامل شرکت، محمدرضا خضری پور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، محسن نجف آبادی معاون توسعه، علی زهرودی معاون مهندسی و جمعی از مدیران برگزار شد.

مدیر عامل گهرزمین؛ ضمن یادآوری تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد؛ دلیل اینکه سردار شهید سلیمانی در تاریخ زنده خواهد ماند، این بود که در شرایط سخت و دشوار جنگ تحمیلی و ترور و مشکلات ایجاد شده توسط منافقین ایستادگی و مقاومت نمود و این امر موجب جاودانگی ایشان شد.

وی در ادامه از عملکرد معاونین و مدیران گهرزمین قدردانی نمود و فعالیت‌های آنان در زمینه‌های بومی سازی و مهندسی معکوس، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، مسکن، وفاق سازمانی و وحدت و همدلی، عمرانی و محوطه سازی و آموزش را قابل تقدیر دانست.

مدیرعامل گهرزمین همچنین در پایان بر معدن یابی و تامین مواد اولیه برای سال‌های آینده نیز تاکید و آن را ضروری ارزیابی نمود. محمدرضا خضری پور هم در این جلسه ضمن قدردانی از مدیران شرکت فعالیت‌های روابط عمومی و امور بین الملل از جمله؛ انتشار نشریه پیام گهرزمین و برگزاری ۶ جشن در محلات کم برخوردار شهرستان سیرجان را قابل تقدیر دانست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: