مرتضوی در اجتماع بزرگ «مرد میدان تولید»:
کد خبر: ۳۹۰۴۵۱
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
0
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از مهم‌ترین اقدامات شهید سلیمانی را شکست دوگانه‌سازی‌های کاذب دشمن دانست و گفت: شهید سلیمانی در دوگانه فقر و غنا جانبدار مستضعفین بود.

شهید سلیمانی در دوگانه فقر و غنا جانبدار مستضعفین بود

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در اجتماع جامعه کارگری و کارفرمایی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با شعار «مرد میدان تولید» که امروز ۱۲ دی‌ماه در حرم مطهر امام‌خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد یک بسیجی و مرد میدان، یکی از ثمرات مکتب امام خمینی (ره) بود.

 
وی شهید سلیمانی را پرچم دار فضائل انقلاب عنوان کرد و افزود: حاج قاسم علاوه بر مرد میدان یک عارف و یک فرد اهل معرفت بود.

 
مرتضوی با بیان اینکه شهید سلیمانی تهدید‌های تعریف شده از سوی دشمن را به نفع انقلاب اسلامی مصادره می‌کرد، اضافه کرد: ترامپ اعلام کرد ۷ تریلیون دلار در عراق و سوریه خرج کردیم، اما نقشه‌های ما را شهید سلیمانی خراب کرد که همین ادعا، سند پیروزی سردار شهید ماست.
 
وی، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی را تبدیل تهدید‌ها را به فرصت‌ها دانست و گفت: در سه دهه گذشته دستگاه‌های جاسوسی به دنبال تفرقه و اختلاف‌افکنی بین امت اسلامی بودند، اما سردار دل‌ها وارد میدان عمل شده و همه توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کرد.
 
مرتضوی تأکید کرد: حاج قاسم توانست همه تفکرات را حول محور کلمه "لا اله الا الله" و "محمد رسول‌الله" تجمیع کند و این‌گونه با اقتدار دشمن را به عقب رانده و عزت اسلام را پایدار کرد.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تخصص شهید سلیمانی در جنگ ترکیبی بیان کرد: در مسائل اجتماعی، شهید سلیمانی دستگیر فقرا و نیازمندان بود. در نبرد اقتصادی هر وقت دولتمردان وقت مستأصل می‌شدند به سوی ایشان دست یاری دراز می‌کردند.
 
وی تأکید کرد: سرمایه اخلاص حاج قاسم در دیپلماسی منطقه‌ای نیز بار‌ها به کار آمد.
 
مرتضوی با بیان اینکه مردم به رغم دشواری‌ها تا آخر پای انقلاب خود و خون شهدا خواهند ایستاد، گفت: در این میان دست کارگرانی که با سیلی صورت خود را در زیر فشار تحریم‌ها سرخ کردند، اما به استکبار آمریکا اجازه نفوذ و سوءاستفاده ندادند را می‌بوسیم و باید تمام تلاش خود را برای قدردانی از آنان و کارفرمایان سخت‌کوش کشور انجام دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: جامعه کارگری و کارفرمایی کشور با وجود توطئه‌های دشمن، صبورانه و مجاهدانه در مسیر کمک به تولید و اقتصاد کشور فعال است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: